Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Lockdown nakręcił modę na subskrypcję

Od kilku lat mówi się o rosnącej popularności modelu subskrypcyjnego.Prognozuje się, że wkrótce abonamenty święcić będą triumfy nie tylko w branży multimediów, gastronomii (dieta pudełkowa) czy motoryzacji (najem długoterminowy), ale wejdą z impetem do świata mody, kosmetyków cz gier komputerowych.
O autorze
1 min czytania 2020-07-02

Okazuje się, że epidemia Covid-19 przyspieszyła boom na subskrypcję. Netflix w pierwszym kwartale tego roku zyskał 16 milionów nowych klientów, niemal dwukrotnie więcej niż ostatnim kwartale 2019 roku. Co ciekawsze jednak, moda na abonamenty coraz mocniej poczyna sobie w branżach, które do tej pory kojarzyły się głównie z zakupami stacjonarnymi. Przyczyną jest troska o bezpieczne zakupy z jednej strony i automatyzm, który sprawia, że nie musimy zaprzątać sobie głowy uzupełnianiem zapasów, z drugiej. 

Abonamentowy skok

Polska marka ekologicznych produktów higieny intymnej Your KAYA ogłosiła właśnie, że liczba subskrybentek, które zamówiły cykliczne, comiesięczne wysyłki, wzrosła pomiędzy styczniem a majem aż o 730%.

– Wzrost liczby subskrypcji to trend, który utrzyma się w długim terminie. Obostrzenia są co prawda znoszone, ale pełen komfort zakupów w miejscach publicznych nie powróci jeszcze długo. Stąd bierze się popularność modelu subskrypcyjnego, który ściąga z nas obowiązek pamiętania o zrobieniu zakupów – produkty przychodzą do nas regularnie, z wybraną częstotliwością. To model bardzo popularny w USA, ale wygląda na to, że pandemia przyczyni się do jego rozkwitu także w Polsce – prognozuje Marek Gut, współzałożyciel Your KAYA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Model subskrypcyjny Your KAYA

Konsumentki Your KAYA mogą korzystać z łatwej konfiguracji zestawu produktów dostępnych w subskrypcji. Wystarczy zaznaczyć, że chcą je otrzymywać raz w miesiącu, na kilka dni przed spodziewaną miesiączką. Paczki przychodzą regularnie pod wskazany adres, a płatność pobiera się automatycznie przed realizacją kolejnej wysyłki. W każdym momencie można edytować swoje zamówienie, dołączając lub usuwając niepotrzebne produkty, zmieniając częstotliwość dostawy i wybierając inną datę kolejnej wysyłki. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Kluczowe dla zrozumienia sukcesu subskrypcji jest połączenie automatyzmu i elastyczności. Subskrybenci, którzy mogą w łatwy, intuicyjny sposób konfigurować zestaw cyklicznie dostarczanych produktów i termin dostawy, mają poczucie, że mechanizm dostosowuje się do ich potrzeb, a nie na odwrót – mówi Kaja Rybicka, współzałożycielka Your KAYA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się