Colian z nowym dyrektorem marketingu Dywizji Słodyczowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Colian z nowym dyrektorem marketingu Dywizji Słodyczowej

Spółka Colian, skupiająca znane i lubiane marki słodyczy, przypraw i napojów, powołała dyrektora marketingu Dywizji Słodyczowej. Nowo utworzone stanowisko objął Mariusz Ryciak, ostatnio group CMO Oshee Polska.

Do marketingu firmy Colian od lipca br. dołączył Mariusz Ryciak. Poprzednio, jako group CMO Oshee Polska, odpowiadał za komunikację marketingową wszystkich marek z portfolio firmy. Wcześniej pełnił funkcję strategic director w NeumannBrown, współtworzył własne agencje reklamowe oraz zajmował się strategicznym doradztwem marketingowym dla dużych marek. Dziesięć lat temu współtworzył konkurs Dyrektor Marketingu Roku i do dziś zasiada w jego kapitule. Trzeci rok z rzędu jest również członkiem jury konkursu EFFIE Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Mariusz Ryciak, jako dyrektor marketingu Dywizji Słodyczowej w Colian, będzie odpowiadał za zarządzanie obszarem marketingu i NPD. Bogate doświadczenie marketingowe i managerskie wykorzysta na rzecz cenionych polskich marek słodyczy: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Familijne, Jeżyki i Akuku!. Do jego obowiązków należeć będzie również współpraca w ramach budowania zagranicznych brandów (w tym brytyjskiego Elizabeth Shaw i Famous Names oraz irlandzkiej Lily O'Brien's).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij