Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce, Zenith awansował na czwarte miejsce

Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski. Według raportu agencja mediowa Starcom umocniła się na pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith awansował w rankingu na 4 miejsce.
O autorze
1 min czytania 2020-07-07

Raport „Overall 2019 Activity Volume” przedstawia wielkość obrotów poszczególnych agencji i grup mediowych, wyniki sprzedaży usług specjalistycznych (m.in.: digital, analityka, badania, branded content, influencer marketing) oraz szacunkowe udziały w rynku. Zestawienie wyników tegorocznego raportu z poprzednim pokazuje, że Starcom zwiększył swój udział z 16,6% do 16,9%, a tym samym podwyższył swoją przewagę nad agencją numer 2 w rankingu z 1,4 do 4,1 pp i pozostaje liderem na polskim rynku. Jednocześnie agencja mediowa Zenith odnotowała w 2019 r. 11 % wzrost biznesu, dzięki czemu w rankingu RECMY awansowała z 6. na 4. pozycję, a jej udział w rynku wynosi 8 proc.

Z raportu również wynika, że Publicis Media, do której należą agencje mediowe Starcom, Zenith, Spark Foundry i Performics, zwiększyła w ub.r. swój udział w rynku z 28,5% do 29,3%, zmniejszając jednocześnie dystans do lidera z 8,4 do 3,3 pp. Przewaga Publicis Media nad trzecią na liście grupą mediową w Polsce wzrosła z 18,8 punktów procentowych do 19,3.

– Jestem niezwykle dumny, że konsekwentnie wdrażana Wizja pozwala naszym Agencjom osiągać ponadprzeciętne wyniki. Koncentracja na budowaniu biznesu Klienta, umiejętność liderowania procesom zmian, oparcie swoich rekomendacji na analityce i danych, kreatywność oraz innowacja zdefiniowana przez bycie ciekawym nowego oraz dbałość o detal i dążenie do perfekcyjnej realizacji, pozwala naszym Agencjom być prawdziwym partnerem biznesowym. Nie walczymy o bycie największym – walczymy, aby być najlepszym. Możliwe jest to dzięki wspaniałym talentom oraz liderom, którym najmocniej gratuluję oraz dzięki wymagającym Klientom, którzy nam zaufali, i którym bardzo za to dziękuję – mówi Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe.

W raportach RECMA oceniana jest konkurencyjność agencji mediowych na podstawie konkretnych wskaźników. RECMA publikuje rankingi dotyczące m.in.: wielkości, skuteczności nowobiznesowej oraz usług specjalistycznych świadczonych przez agencje mediowe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj