Ty odzyskałeś życie po kwarantannie, on nigdy nie ucieknie od choroby – najnowsza kampania Otwartych Klatek

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ty odzyskałeś życie po kwarantannie, on nigdy nie ucieknie od choroby – najnowsza kampania Otwartych Klatek

Na terenie 8 polskich miast pojawiły się billboardy i citylighty przedstawiające kurczaka na fermie przemysłowej. Nośniki reklamowe nawiązują do minionej kwarantanny, pokazując, że brojlery w chowie przemysłowym, w przeciwieństwie do ludzi, nie mają możliwości uciec od swojego zamknięcia i choroby.

Kampania outdoorowa, której strategię opracowała pro bono agencja mediowa Starcom, jest częścią kampanii społecznej „Frankenkurczak” prowadzonej przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki, mającej na celu polepszenie warunków chowu kurczaków brojlerów. Akcja nawiązuje do uczuć, jakie towarzyszyły nam podczas przymusowej kwarantanny, której byliśmy poddani na przełomie marca i kwietnia tego roku – strachu, niepewności, obawy przed chorobą, tęsknoty za świeżym powietrzem. Nasza kwarantanna dobiegła końca i mogliśmy wrócić do spacerów po lesie, spotkań z przyjaciółmi i cieszenia się promieniami słonecznymi – niestety, dla brojlerów rzeczywistość pozostaje taka sama.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Chcemy zwrócić uwagę Polaków na warunki życia kurczaków brojlerów w chowie przemysłowym, bezpośrednio odwołując się do naszych niedawnych doświadczeń przymusowego zamknięcia, życia na małej powierzchni i braku możliwości swobodnego przemieszczania się. My możemy już wyjść z domu, pójść do parku i pooddychać świeżym powietrzem. Dla kurczaków „kwarantanna” nigdy się nie kończy – mówi Anna Iżyńska, menadżerka ds. kampanii w Otwartych Klatkach.

Aktywiści w swojej kampanii nawiązali do popularnych punktów w poszczególnych miastach, np. warszawskiego Placu Zbawiciela, krakowskich Błoni, łódzkiej Piotrkowskiej, trójmiejskich plaż, okolic Wisły, Warty czy Odry, najbardziej uczęszczanych parków itp. Wybierając charakterystyczne miejsca spotkań w każdym z miast, w którym pojawiły się nośniki, Otwarte Klatki chciały wzmocnić przekaz i jeszcze skuteczniej wpłynąć na wyobraźnię odbiorców.

– Kampania „Frankenkurczak” ma na celu nie tylko podniesienie świadomości społeczeństwa na temat warunków, w jakich hoduje się kurczaki na mięso, ale też wprowadzenie realnych zmian systemowych, które te warunki poprawią, m.in. poprzez zmniejszenie zagęszczenia ptaków, zapewnienie im większego dostępu do naturalnego światła i grzęd, rezygnację ze sztucznie wyselekcjonowanych ras szybkorosnących oraz odejście od metod uboju sprawiających zbędny ból – mówi Anna Iżyńska.

Kampanię Otwartych Klatek można wesprzeć podpisując petycję, która dostępna jest pod tym linkiem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij