Marka Graal wzmacnia działania reklamowe i zgarnia nagrody

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Graal wzmacnia działania reklamowe i zgarnia nagrody

Pierwsze półrocze 2020 roku było dla Grupy Kapitałowej Graal niezwykle intensywne. Pomimo ograniczeń związanych z pandemią marka odnotowała wzrosty sprzedaży, a produkty Graal wyróżnione zostały czterema prestiżowymi nagrodami konsumenckimi.

Z roku na rok Polacy coraz chętniej sięgają po ryby i sałatki z rybą w puszce. Rośnie bowiem świadomość konsumentów, że produkty te stanowią zdrowe i pełnowartościowe posiłki, dostarczające niezbędnych witamin oraz minerałów. Latem ryby w puszce zyskują na znaczeniu jeszcze bardziej. Grupa Graal postanowiła wykorzystać ten trend i wzmocnić komunikację oraz intensywność działań reklamowych. W dniach 10-30 czerwca br. przeprowadziła kampanię reklamową pod hasłem „Graal w rytmie życia”. Na kanałach głównych TV, w stacjach tematycznych o największej oglądalności oraz w popularnych platformach VOD wyemitowano 30-sekundowe spoty reklamowe. Pokazano w nich zalety zdrowotne spożywania ryb w puszce Graal, które mogą być zarówno bogatą w kwasy omega-3 i witaminy przekąską, jak i bazą do dań głównych. Podkreślono też naturalne pochodzenie produktów i bezpieczeństwo, jakie zapewnia odpowiedni proces obróbki termicznej i zamknięcie ryby w trwałe opakowania bez BPA. 

Grupa Graal wzmacnia sprzedaż poprzez działania reklamowe i modelowanie nowych nawyków konsumenckich.

– W ostatnich miesiącach obserwujemy duże wzrosty w całej kategorii przetworów rybnych w puszce. Postanowiliśmy wykorzystać ten trend  i pokazać, że właśnie teraz jest czas na zdrowe ryby, starannie przyrządzone i zamknięte w bezpiecznych puszkach. Letnia kampania reklamowa Graala jest dowodem na to, że o rybach w puszce można myśleć nie tylko jako produkcie na wakacje, ale przede wszystkim jako elemencie zdrowej diety i składniku pełnowartościowych, również i ciepłych dań – mówi Justyna Frankowska, członek zarządu Grupy Kapitałowej Graal.

Kampania telewizyjna marki Graal w TV dostała mocne wsparcie w prasie branżowej, kanałach digital, a także w postaci działań trademarketingowych i atrakcyjnych materiałów POS w punktach sprzedaży. 

Współpraca z influencerami

W komunikacji z młodszym pokoleniem Grupa Graal stawia na social media i współpracę z influencerami. W okresie lockdownu firma zorganizowała na Facebooku marek Graal i Salatino wirtualną kolację,  w której wzięło udział blisko 8 tysięcy internautów. 29 czerwca znana blogerka z portalu „Czytamy etykiety” na kilka dni przejęła też instagramowe konto Salatino Active, gdzie poddawała szczegółowej analizie składy sałatek z rybą tej marki i tłumaczyła, na co zwracać uwagę przy zakupie konserw, np. na wycieczkę. W dniach 26 czerwca – 7 lipca na profilu Salatino Active prowadzony był również konkurs pod hasłem #DobrySkładWpodróży. 

Cztery wyróżnienia w konkursach konsumenckich

O zaufaniu, jakim konsumenci darzą produkty marki Graal, świadczą przyznane firmie w pierwszej połowie 2020 roku wyróżnienia: złote godło „Konsumencki Lider Jakości 2020” w kategorii „Konserwy Rybne”, tytuł „Hit Konsumenta Roku 2020” dla fileta z makreli w sosie pomidorowym oraz certyfikaty „Dobra Marka 2020 - Jakość, Zaufanie, Renoma” i „Polska Dobra Marka 2020”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij