Pojawiła się nowa marka na polskim rynku – CUDDO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pojawiła się nowa marka na polskim rynku – CUDDO

CUDDO to nowa, polska marka kosmetyczna, która powstała z inspiracji Joanny Czerniel, farmaceutki, blogerki, autorki książki „Kosmetyki Domowe. Zdrowie i uroda wprost z natury”.

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zarówno jej praca zawodowa, obserwacje rynku kosmetyków, jak i osobiste doświadczenia macierzyńskie spowodowały potrzebę uświadamiania społeczeństwa na temat częstokroć szkodliwego składu wielu kosmetyków.

– Mimo, że produkty zadedykowaliśmy CUDDOwnym dzieciom, to z powodzeniem mogą je stosować osoby dorosłe. Dlaczego tak się dzieje? Wszystko dzięki ich szerokiemu zastosowaniu i uniwersalnym właściwościom. Są tak delikatne, że nie podrażniają skóry, nie uczulają, a co więcej – dzięki nim skóra nabiera elastyczności. Już spieszymy, aby wyjaśnić, że CUDDO to naturalne składniki, przyjazne środowisku. Zero chemikaliów, konserwantów, parabenów, sztucznych zapachów. Moglibyśmy tak wymieniać w nieskończoność – mówią przedstawiciele marki. 

Za projekt sklepu internetowego i opakowań, komunikację w social mediach, kontakt z influencerkami oraz launch marki odpowiada poznańska agencja adStone, którą wybrano poprzez rekomendację.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij