#AmbasadorkaClaudii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#AmbasadorkaClaudii

Claudia wystartowała z nowym projektem #AmbasadorkaClaudii. To wspólna akcja marki oraz platformy Bdigital.pl przeprowadzana na Instagramie, która już zgromadziła ponad 200 ambasadorek pragnących inspirować inne kobiety.

Projekt skierowany jest do kobiet, które interesują się modą, kosmetykami oraz tematyką lifestyle w ogóle. Akcja adresowana jest do influencerek (o zróżnicowanych zasięgach), które chcą inspirować inne kobiety i aktywnie uczestniczyć w tworzeniu marki Claudia, testować produkty oraz brać udział w sesjach modowych i urodowych? Co trzeba zrobić, żeby zostać ambasadorką?

Wystarczy zarejestrować się na platformie www.bdigital.pl której celem jest łączenie influencerów i marek, które poszukują ich do rozmaitych kampanii i akcji. Bdigital skierowana jest do twórców, którzy mają własne blogi, działają na Instagramie, Youtubie, Facebooku i TikToku. Aby zarejestrować się na platformie trzeba mieć konto biznesowe na Instagramie, połączone z fanpagem na Facebooku.

W ramach akcji #AmbasadorkaClaudii zostały przeprowadzone dwie kampanie: pierwsza na Insta Stories, w których influencerki informowały swoich obserwatorów o starcie projektu i zachęcały do zgłaszania się, używając określonych hashtagów oraz druga: wysyłka paczkiniespodzianki z czerwcowym wydaniem magazynu oraz upominkiem od wydawnictwa Burda Media Polska i partnera. Do ostatniej kampanii zostało wyselekcjonowanych 30 osób, a publikacje miały łączny zasięg ponad 525 000.

W planach są kolejne kampanie oraz zadania dla influencerek w ramach ambasadorstwa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij