VALORANT CRUNCHIPS CUP – Crunchips stawia na gaming

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VALORANT CRUNCHIPS CUP – Crunchips stawia na gaming

Marka Crunchips, należąca do Lorenz-Bahlsen Snack World, została sponsorem tytularnym licencjonowanego turnieju gry Valorant (Riot Games – twórca League of Legends). VALORANT CRUNCHIPS CUP to największy do tej pory turniej Valoranta w Polsce.

Valorant to nowa i szybko zyskująca popularność gra komputerowa. „Strzelanka” skupia się przede wszystkim na taktyce i współpracy między graczami. Jeszcze podczas zamkniętych testów, Valorant uzyskał rekord dniowy w historii platformy Twitch, grę oglądało jednocześnie 1,7 miliona osób, generując 34 miliony obejrzanych godzin jednego dnia. Turniej VALORANT CRUNCHIPS CUP zostanie przeprowadzony na specjalnej stronie turniejowej w domenie GRY-OnLine.pl, na której zaplanowane jest także lokowanie marki Crunchips podczas streamów. W turnieju o nagrody z puli 17 500 złotych, a także miesięczny zapas chipsów Crunchips powalczy 128 najlepszych drużyn. Zapisy do otwartych kwalifikacji ruszają 18 lipca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Promocja turnieju podzielona została na dwie części. Od drugiej połowy lipca rusza kampania w kanale digital (social media, Gryonline.pl, Youtube), która zachęca do udziału w turnieju. Druga część kampanii, z pomocą influencerów, ma zachęcać do oglądania streamów na platformie Twitch.

Za pomysł, strategię i realizację działań odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, przy wsparciu Game Lab komórki biznesowej Publicis Groupe, specjalizującej się w planowaniu działań marketingowych klientów w obszarze gamingu. Za przygotowanie kreacji kampanii i turnieju, koordynację działań z influencerami i działania w social media odpowiedzialna jest agencja LiquidThread, która również należy do Publicis Groupe.

Game Lab powstał w sierpniu 2019 roku i od tego czasu rozwija i poszerza swoje kompetencje, współpracując z klientami z całego portfolio Publicis Groupe. Ta komórka strategiczna to odpowiedź agencji na rosnący potencjał branży oraz zainteresowanie klientów i partnerów grupy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij