TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wiejskie Ziemniaczki startują z akcją „Ruszaj w Polskę!”

Marka chipsów Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz-Bahlsen Snack World) startuje z aktywacją marketingową „Ruszaj w Polskę!”, która ma zachęcać do odkrywania mniej znanych miejsc w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2020-07-16

Wakacje w Polsce kojarzą się z przepełnionymi plażami nad Bałtykiem lub tłumem na szlaku do Morskiego Oka? Czas to zmienić! Pod hasłem “Ruszaj w Polskę” kilkunastu blogerów podróżniczych wyruszyło na wyprawę w poszukiwaniu ciekawych, pięknych, nieodkrytych zakątków naszego kraju – idealnych na wakacje z rodziną lub przyjaciółmi. W akcji Wiejskich Ziemniaczków biorą udział między innymi autorzy blogów: Tasteaway, Krytyka Kulinarna, Szpilki w plecaku czy Pojechana. Ich relacje z podróży można śledzić na między innymi Instagramie. W ten sposób Wiejskie Ziemniaczki razem z influencerami pokazują zupełnie nowe oblicze popularnych regionów: Mazur, Pomorza, gór czy Podlasia. Odwiedzone przez blogerów miejsca znajdują się na interaktywnej mapie, osadzonej pod adresem: www.ruszajwpolske.com. Dzięki temu internauci mogą w każdej chwili podejrzeć zdjęcia i opis ciekawych miejsc oraz łatwo przeklikać się do wpisu na blogu ich autora. To nie koniec atrakcji przygotowanych w ramach akcji „Ruszaj w Polskę”. Na Instagramie marki pojawi się także konkurs. Zadaniem uczestników będzie dodanie zdjęcia ciekawego miejsca ze swojego regionu w towarzystwie Wiejskich Ziemniaczków, z krótkim opisem z wyjaśniającym, dlaczego właśnie to miejsce jest idealne na wakacje w Polsce. Do wygrania jest zapas Wiejskich Ziemniaczków oraz bony paliwowe o wartości 500 zł od Circle K. Najciekawsze publikacje znajdą się też wśród propozycji na interaktywnej mapie.

Kampania ruszyła w połowie lipca i obejmuje działania w kanałach: digital, social mediach, OOH oraz content partnership z serwisem NaTemat.pl z poświęconą akcji sekcją „Ruszaj w Polskę”. Dodatkowo pojawią się spoty w telewizji promujące Wiejskie Ziemniaczki.

Za koncept akcji, kreację (pomysł kreatywny, strona www, key visuale), realizację we wszystkich kanałach oraz prowadzenie działań kreatywnych z influencerami odpowiada agencja contentowo-digitalowa LiquidThread. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj