Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa inicjatywa Mastercard wspierająca wydawanie kart płatniczych ze zrównoważonych tworzyw sztucznych

Mastercard opracował katalog zrównoważonych materiałów, a jednocześnie producentów kart płatniczych, którzy z tych materiałów korzystają. Ma to na celu ułatwić bankom wydawanie kart, które są bezpieczniejsze dla środowiska.
O autorze
1 min czytania 2020-07-23

Obecnie z oferty zrównoważonych kart Mastercard mogą korzystać konsumenci na ponad 12 rynkach na całym świecie, a już ponad 60 instytucji finansowych wydaje karty, które są tworzone ze zweryfikowanych materiałów, wykonanych z tworzyw sztucznych nadających się do recyklingu, pochodzenia biologicznego, bezchlorowych i degradowalnych.

Ta nowa inicjatywa jest kolejnym ważnym krokiem prowadzącym do uruchomienia przez Mastercard globalnego systemu certyfikacji zrównoważonych kart. Opiera się on na partnerstwie na rzecz bardziej ekologicznych płatności (eng. Greener Payments Partnership) utworzonym przez Mastercard i producentów kart Gemalto,Giesecke+Devrient i IDEMIA w 2018 roku w celu ustanowienia najlepszych praktyk w zakresie ochrony środowiska i zmniejszenia ilości tworzyw sztucznych PCV jednokrotnego użytku w produkcji kart. Każdego roku produkowanych jest sześć miliardów kart płatniczych, zazwyczaj z PCV. Karty te są wymieniane średnio co trzy/cztery lata, a wyrzucane, trafiają na wysypiska śmieci na całym świecie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mastercard Global DigiSec Lab w Wielkiej Brytanii działa na rzecz maksymalizacji innowacji produktowych i inwestycji w bezpieczeństwo. Laboratorium zainwestowało w technologię, która analizuje skład materiałowy karty oceniając jej ekologiczność. W ten sposób klienci mają pewność, że każda karta Mastercard wyprodukowana ze zrównoważonego materiału została zweryfikowana. Ponadto laboratorium inwestuje w badania naukowe związane z przyjaznymi dla środowiska sposobami recyklingu istniejących plastikowych kart.

Słuchaj podcastu NowyMarketing