TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ekrany digital signage – nowość Warexpo

Sieć ekranów digital signage zlokalizowana w sercu miasta, na eleganckim Krakowskim Przedmieściu, to najnowsza oferta Warexpo. Firma rozwija portfolio o nośniki reklamy harmonijnie wpisujące się w tkankę miasta, służące jego mieszkankom i mieszkańcom, a co ważne nowoczesne i atrakcyjne wizualnie.
O autorze
1 min czytania 2020-07-27

Krakowskie Przedmieście to najbardziej prestiżowa ulica Warszawy. Znajdują się przy niej takie instytucje jak Pałac Namiestnikowski, Uniwersytet Warszawski, Akademia Sztuk Pięknych, hotele Bristol i Europejski, butiki światowych marek. Rocznie tę przestrzeń miasta odwiedza około 9 milionów turystów i turystek.

Warexpo wprowadza do portfolio 75 calowe nośniki digital signage zlokalizowane w samym centrum reprezentacyjnej części Warszawy, na Krakowskim Przedmieściu. To początek sieci smart citylight tworzonej przez spółkę, zapewniającej:

  • najwyższą, jakość obrazu,
  • możliwość informowania w czasie rzeczywistym,
  • eksponującą informację ważne dla użytkowników przestrzeni publicznej – godzinę, datę, temperaturę, aktualny stan powietrza.

Jakie korzyści oferuje spółka klientom korzystającym z sieci? Przede wszystkim komunikowanie się z odbiorcami w lokalizacji premium jednocześnie na kilku ekranach po obu stronach Krakowskiego Przedmieścia. 75 calowe nośniki są doskonale widoczne zarówno dla pasażerów komunikacji miejskiej jak i osób przemierzających ulice Warszawy pieszo czy rowerem. W tej samej lokalizacji Warexpo, również, jako jedyny podmiot z branży OOH, posiada nowoczesne podświetlane słupy uliczne. Jest to przykład reklamy bardzo dobrze wkomponowanej w zabytkową tkankę miasta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. E.Lach / Warexpo

Słuchaj podcastu NowyMarketing