Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka PizzaPortal.pl zamieniła się w Glovo

PizzaPortal.pl po 10 latach na polskim rynku ostatecznie zakończyła działalność pod dotychczasową marką. Teraz jej funkcjonalności dostępne są w aplikacji Glovo.
O autorze
1 min czytania 2020-07-30

PizzaPortal.pl był pierwszym w Polsce serwisem umożliwiającym zamawianie jedzenia online. Jego zamknięcie jest ostatnim etapem procesu wdrażania zmian przez Glovo po wykupieniu portalu w sierpniu 2019 roku. Glovo to najpopularniejszy hiszpański agregator założony w 2015 roku w Barcelonie. Dotychczas obie aplikacje działały równolegle przy stopniowym wygaszaniu strony i aplikacji PizzaPortal.pl, która jeszcze do 27 lipca była aktywna na terenie Warszawy. Teraz do dyspozycji użytkowników jest aplikacja Glovo, która przejęła funkcjonalność PizzaPortal.pl.

Glovo posiada własną flotę dostawców oraz szerokie portfolio partnerów w ramach różnorodnych kategorii produktowych. Dzięki temu oferuje użytkownikom szeroki wachlarz usług obejmujący, obok zamawiania jedzenia, możliwość ekspresowego zamówienia i dowiezienia ubrań, leków lub zakupów spożywczych.

Polscy konsumenci przyzwyczajeni są do aplikacji specjalizujących się w dowozie jedzenia, takich jak PizzaPortal.pl. Jesteśmy pewni, że funkcjonalności oferowane przez Glovo, m.in. możliwość zamówienia dowolnego produktu w obsługiwanym mieście i dostawę w ciągu godziny, dostarczenie zakupów spożywczych z popularnej Biedronki czy przywiezienie zapomnianych kluczy, zostaną docenione przez nowych użytkowników – mówi Carlos Silván, General Manager Glovo Polska. – Teraz, gdy działamy już w 100 procentach jako Glovo, chcemy jeszcze mocniej rozwijać te usługi na polskim rynku – dodaje.

Firma jest obecna w ponad 650 miastach w 22 krajach, ma ponad 2,5 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie, 50 000 aktywnych kurierów i ponad 50 000 stowarzyszonych partnerów na całym świecie. W Polsce aplikacja działa w 32 miastach, poza Warszawą m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni czy Lublinie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co to oznacza dla klientów?

Dla dotychczasowych użytkowników PizzaPortal.pl zmiana oznacza konieczność pobrania i rejestracji w aplikacji Glovo. Cały proces trwa kilkanaście sekund. Wszystkie dostępne wcześniej restauracje nie tylko będą aktywne na Glovo, ale dołączą do nich kolejne miejsca, poszerzając dotychczasową ofertę. W nowym serwisie znajdą się duże sieci, takie jak McDonald’s, KFC, czy Pizza Hut oraz mniejsze, lokalne restauracje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z tej okazji dla nowych użytkowników Glovo przygotowało 15 zł zniżki na pierwsze zamówienie. Aby z niej skorzystać, wystarczy zalogować się do aplikacji i wpisać kod promocyjny ZNIZKA15. Rabat naliczy się automatycznie przy pierwszym zamówieniu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się