Ruszyła nowa mobilna kampania marki Mercedes powiązana z poziomem naładowania baterii telefonu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła nowa mobilna kampania marki Mercedes powiązana z poziomem naładowania baterii telefonu

YOC Poland, ad tech i broker reklamy mobilnej we współpracy z OMD Poland i Mercedes Benz Polska uruchomił innowacyjną kampanię reklamową skierowaną do użytkowników smartfonów. Za stworzenie kreacji w pełni odpowiada zespół kreatywny polskiego oddziału YOC.

Innowacyjność kreacji polega na wykorzystaniu informacji o stanie baterii telefonu. Po kliknięciu w reklamę na ekranie pojawia się sugestia, jaką trasę użytkownik mógłby pokonać przy poziomie naładowania Mercedesa EQC odpowiadającym poziomowi naładowania baterii jego telefonu. Kreacja jest spersonalizowana, a propozycje tras wyświetlane są na dynamicznie zmieniającej się mapie. Całość wieńczy angażujący materiał wideo.

Kampania trwa do pierwszego tygodnia sierpnia, obejmuje swoim zasięgiem mobilną powierzchnię wiodących portali internetowych w Polsce. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij