Rusza nowy konkurs modowy marki Somersby – „Przymierz się do nagród”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza nowy konkurs modowy marki Somersby – „Przymierz się do nagród”

3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem „Przymierz się do nagród”. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.

Nowa akcja potrwa do 31 października 2020 r. Konkurs podzielony jest na 5 etapów, z których każdy potrwa ok. dwóch tygodni.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W każdym z nich będzie można wygrać elementy z kolekcji związanej z jednym z 5 smaków Somersby biorących udział w promocji. Na początek zagrać będzie można o nagrody inspirowane Somersby Mango&Lime, następnie Sparkling Rosé, Watermelon, BlackBerry i Apple. Do wygrania są plecaki typu roll-pack, bluzy bomberki oraz T-shirty. Produkty są zadrukowane metodą full-print – są w całości pokryte motywami roślinno-owocowymi nawiązującymi do smaków Somersby. 

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić Somersby w promocyjnym opakowaniu, znaleźć kod pod kapslem lub zawleczką i wpisać go na stronie www.somersby.pl lub na Messengerze marki. W kolejnym etapie należy odpowiedzieć na pytanie kreatywne. Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone rzeczami z kolekcji.

– Ideą aktywacji jest podzielenie się optymizmem marki Somersby z naszymi konsumentami. Z tą właśnie myślą została stworzona nasza wibrująca kolorami kolekcja modowa. Chcemy za jej pomocą tchnąć więcej radości w codzienność. Ważne jest również, że wszystkie nagrody zostały wyprodukowane przez polską firmę i z wykorzystaniem materiałów eko – mówi Aleksandra Borek, Somersby brand manager.

Na stronie www.somersby.pl od 3 sierpnia będzie można zapoznać się z kolekcją oraz kolejnością etapów konkursu i wysłać swoje zgłoszenie. Każdy z etapów akcji będzie komunikowany zarówno na stronie internetowej jak i profilu marki na FB oraz Instagramie.

Za koncepcję kreatywną aktywacji odpowiada agencja Kamikaze, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative. Akcję wspierają działania w mediach społecznościowych, kampania digital oraz materiały POSM w sklepach.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij