TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rusza nowy konkurs modowy marki Somersby – „Przymierz się do nagród”

3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem „Przymierz się do nagród”. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
O autorze
1 min czytania 2020-08-03

Nowa akcja potrwa do 31 października 2020 r. Konkurs podzielony jest na 5 etapów, z których każdy potrwa ok. dwóch tygodni.

W każdym z nich będzie można wygrać elementy z kolekcji związanej z jednym z 5 smaków Somersby biorących udział w promocji. Na początek zagrać będzie można o nagrody inspirowane Somersby Mango&Lime, następnie Sparkling Rosé, Watermelon, BlackBerry i Apple. Do wygrania są plecaki typu roll-pack, bluzy bomberki oraz T-shirty. Produkty są zadrukowane metodą full-print – są w całości pokryte motywami roślinno-owocowymi nawiązującymi do smaków Somersby. 

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić Somersby w promocyjnym opakowaniu, znaleźć kod pod kapslem lub zawleczką i wpisać go na stronie www.somersby.pl lub na Messengerze marki. W kolejnym etapie należy odpowiedzieć na pytanie kreatywne. Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone rzeczami z kolekcji.

– Ideą aktywacji jest podzielenie się optymizmem marki Somersby z naszymi konsumentami. Z tą właśnie myślą została stworzona nasza wibrująca kolorami kolekcja modowa. Chcemy za jej pomocą tchnąć więcej radości w codzienność. Ważne jest również, że wszystkie nagrody zostały wyprodukowane przez polską firmę i z wykorzystaniem materiałów eko – mówi Aleksandra Borek, Somersby brand manager.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na stronie www.somersby.pl od 3 sierpnia będzie można zapoznać się z kolekcją oraz kolejnością etapów konkursu i wysłać swoje zgłoszenie. Każdy z etapów akcji będzie komunikowany zarówno na stronie internetowej jak i profilu marki na FB oraz Instagramie.

Za koncepcję kreatywną aktywacji odpowiada agencja Kamikaze, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative. Akcję wspierają działania w mediach społecznościowych, kampania digital oraz materiały POSM w sklepach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się