TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cushman & Wakefield przedstawia raport o społecznej odpowiedzialności biznesu

Cushman & Wakefield, wiodąca globalna firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości, opublikowała swój coroczny Raport Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) na temat działalności firmy w roku obrotowym 2019.
O autorze
2 min czytania 2020-08-05

W raporcie omówiono również reakcję firmy Cushman & Wakefield na pandemię COVID-19, w ramach której przeznaczono 5 mln USD na programy pomocowe dla pracowników, a także opracowano kompleksowy przewodnik dotyczący ponownego otwierania miejsc pracy, z którego korzystają tysiące firm z różnych sektorów i branż.

– Ten raport pokazuje, w jaki sposób nasza organizacja wpłynęła na pracowników, klientów, biznes, akcjonariuszy, społeczności i środowisko w 2019 roku. Ponad 53 tys. naszych pracowników na całym świecie nadal ma istotny wpływ na rozwój biznesu – wykazali się oni niezwykłymi cechami przywódczymi i zaangażowaniem w czasie pandemii. Zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, klientów i społeczności pozostanie naszym głównym priorytetem w tych trudnych czasach – powiedział Brett White, prezes zarządu i dyrektor generalny Cushman & Wakefield.

Do godnych uwagi osiągnięć firmy Cushman & Wakefield w zakresie CSR w 2019 roku należą m.in.:

  • Uznanie przez amerykańską Agencję Ochrony Środowiska za Partnera Roku ENERGY STAR® już siódmy rok z rzędu.
  • Poprawa wydajności operacyjnej, zmniejszenie globalnych emisji gazów cieplarnianych o 10% w latach 2017-2019.
  • Dalsze koncentrowanie się na budowaniu bardziej wyrównanego pod względem płci miejsca pracy: na całym świecie kobiety stanowiły 43% nowych pracowników firmy, 39% ogółu zatrudnionych i 40% członków zarządu. W Polsce kobiety stanowiły ogółem ponad 60% pracowników i ponad 40% kadry menedżerskiej.
  • Uznanie Cushman & Wakefield jako najlepszego miejsca pracy dla LGBTQ+ Equality i 100% w Indeksie Równości Kampanii Praw Człowieka dla Przedsiębiorstw.
  • Wybranie przez Forbes do rankingu Najlepszych Dużych Pracodawców w Ameryce (America’s Best Large Employers) i Najlepszych Pracodawców Wspierających Różnorodność (America’s Best Employers for Diversity).

– W Cushman & Wakefield mamy świadomość tego, jak podejmowane przez nas działania, zarówno na poziomie globalnym, regionalnym, jak i lokalnym, wpływają na nasze otoczenie. CSR to dla nas budowanie odpowiedzialnych i etycznych postaw, wypracowywanie odpowiednich nawyków oraz zwiększanie świadomości odnośnie tego, jaki wpływ mamy na otoczenie. Obecnie, jeśli chodzi o nasze działania w obszarze CSR w Polsce, skupiamy się głównie na polepszaniu fizycznego oraz mentalnego dobrostanu naszych pracowników. Bardzo pomaga nam w tym nowe, zaprojektowane zgodnie ze standardami certyfikatu WELL biuro, do którego wprowadziliśmy się na początku sierpnia. Kolejnym ważnym celem jest podejmowanie działań w obszarze budowania różnorodności oraz kultury inkluzywności, w której każdy człowiek zasługuje na szacunek. Promowanie wartości firmy i podejmowanie działań zgodnych z naszymi wartościami, niezależnie od obszaru biznesowego, przyczynia się do budowania partnerstwa z naszymi pracownikami, klientami i partnerami zewnętrznymi – mówi Anna Trochim, country HR manager, Cushman & Wakefield.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Raport CSR firmy Cushman & Wakefield został opracowany zgodnie ze standardami Global Reporting Initiative (GRI): wariant podstawowy. Ponadto firma Cushman & Wakefield jest sygnatariuszem UN Global Compact – paktu, którego celem jest zachęcanie firm na całym świecie do przyjęcia zrównoważonej i odpowiedzialnej społecznie polityki oraz informowanie o jej wdrażaniu. Firma zobowiązała się do włączenia zasad paktu do swojej działalności biznesowej w zakresie praw człowieka, pracy, ochrony środowiska i przeciwdziałania korupcji.

– Choć jesteśmy dumni z postępów, jakie poczyniliśmy w zeszłym roku, pandemia COVID-19 oraz reakcja całego świata na systemowe nierówności i niesprawiedliwość rzuciły światło na nowe wyzwania i możliwości rozwoju. Pamiętając o naszych wartościach „We Are Inclusive” i „We Succeed Together”, słuchamy naszych pracowników i oceniamy, w jaki sposób możemy podjąć działania na rzecz rozwoju naszej firmy i naszej branży – powiedziała Michelle MacKay, dyrektor ds. operacyjnych Cushman & Wakefield.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pełny raport CSR znajduje się na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się