Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ceramika Paradyż wybrała Made in PR

Made in PR rozpoczyna stałą obsługę w zakresie public relations Ceramiki Paradyż, wiodącego producenta płytek ceramicznych w Polsce. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
O autorze
1 min czytania 2020-08-06

Współpraca, która rozpoczęła się 4 sierpnia br. obejmuje doradztwo wizerunkowe, komunikację wewnętrzną, korporacyjną i produktową oraz media relations. Made in PR odpowiada także za koncept i wdrożenie projektów angażujących pracowników firmy, wsparcie działań CSR marki, a także budowanie relacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji. 

– Widzimy potrzebę dostosowania naszych działań do nowej rzeczywistości, w której funkcjonujemy od kilku miesięcy. Postawiliśmy na agencję o wieloletnich, kompleksowych doświadczeniach w komunikacji marek i firm. Made in PR przedstawiła nam spójne z naszą wizją propozycje, które dotyczą zarówno relacji wewnątrz naszej organizacji, jak i działań wizerunkowych w rynku. Poza tym jesteśmy przekonani, że dzięki tej współpracy będziemy nadal kontynuować angażującą obecność naszej marki w mediach – mówi Tomasz Popielawski, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.

– Jesteśmy niezwykle dumni z nawiązania współpracy z tak prestiżową marką i z zaufania, jakim nas obdarzyli liderzy firmy Ceramika Paradyż – mówi Monika Domańska, managing partner w agencji Made in PR. 

– To kolejny nowy klient, którego udało nam się pozyskać w ostatnim czasie, i dołożymy wszelkich starań by dzięki tej współpracy realizowane były cele biznesowe firmy – dodaje Bartłomiej Kędzierski, managing partner w Made in PR.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ze strony Made in PR za obsługę odpowiadają Ewelina Wojtysiak-Sowa, client service director oraz Sylwia Siedlanowska-Wasiluk, account manager. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing