TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ceramika Paradyż wybrała Made in PR

Made in PR rozpoczyna stałą obsługę w zakresie public relations Ceramiki Paradyż, wiodącego producenta płytek ceramicznych w Polsce. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
O autorze
1 min czytania 2020-08-06

Współpraca, która rozpoczęła się 4 sierpnia br. obejmuje doradztwo wizerunkowe, komunikację wewnętrzną, korporacyjną i produktową oraz media relations. Made in PR odpowiada także za koncept i wdrożenie projektów angażujących pracowników firmy, wsparcie działań CSR marki, a także budowanie relacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji. 

– Widzimy potrzebę dostosowania naszych działań do nowej rzeczywistości, w której funkcjonujemy od kilku miesięcy. Postawiliśmy na agencję o wieloletnich, kompleksowych doświadczeniach w komunikacji marek i firm. Made in PR przedstawiła nam spójne z naszą wizją propozycje, które dotyczą zarówno relacji wewnątrz naszej organizacji, jak i działań wizerunkowych w rynku. Poza tym jesteśmy przekonani, że dzięki tej współpracy będziemy nadal kontynuować angażującą obecność naszej marki w mediach – mówi Tomasz Popielawski, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.

– Jesteśmy niezwykle dumni z nawiązania współpracy z tak prestiżową marką i z zaufania, jakim nas obdarzyli liderzy firmy Ceramika Paradyż – mówi Monika Domańska, managing partner w agencji Made in PR. 

– To kolejny nowy klient, którego udało nam się pozyskać w ostatnim czasie, i dołożymy wszelkich starań by dzięki tej współpracy realizowane były cele biznesowe firmy – dodaje Bartłomiej Kędzierski, managing partner w Made in PR.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ze strony Made in PR za obsługę odpowiadają Ewelina Wojtysiak-Sowa, client service director oraz Sylwia Siedlanowska-Wasiluk, account manager. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing