WSP „Społem” wprowadza na rynek Majonez Kielecki Roślinny

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
WSP „Społem” wprowadza na rynek Majonez Kielecki Roślinny

Polska firma WSP „Społem” odpowiada na potrzeby nowej generacji i wspólnie z kampanią Roślinniejemy wprowadza na rynek Majonez Kielecki Roślinny o wegańskim składzie.

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w tym roku obchodzi swoje 100. urodziny i pokazuje, że jest firmą, która doskonale odpowiada na wyzwania współczesności. W ciągu kilku najbliższych dni rozpoczyna dystrybucję Majonezu Kieleckiego Roślinnego, który budzi wszystkie pozytywne skojarzenia bliskie kultowemu „Kieleckiemu”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowy, roślinny Kielecki wytwarzany jest na bazie oleju rzepakowego i białek grochu z dodatkiem aromatycznej musztardy. Produkt jest dedykowany zarówno dotychczasowym konsumentom, ceniącym sobie wyrazisty smak i jakość produktów „Społem”, jak i ukłonem w stronę osób, które do tej pory odmawiały sobie ich przez nietolerancje pokarmowe czy decyzję o wykluczeniu ze swojej diety produktów pochodzenia zwierzęcego.

– Tradycyjne marki nie tylko potrafią, ale też powinny odpowiadać na wyzwania współczesności. Osobiście, debiut Kieleckiego Roślinnego sprawił mi dużą satysfakcję, bo wspólnie stworzyliśmy coś, w co mocno wierzymy. Mamy nadzieję, że to wielkie wyzwanie, jakie podjęliśmy razem z kampanią RoślinnieJemy, przełoży się na wspólny sukces, a sam produkt odkryje przed konsumentami całkowicie nowy wymiar roślinnego smaku – mówi Anna Tomaszewska, prezes zarządu WSP „Społem”. 

Ostatnie badanie konsumenckie i wczorajsze pozytywne reakcje na mediach społecznościowych kampanii Roślinniejemy przemawiają na korzyść potencjalnego sukcesu nowego produktu WSP „Społem”. Już prawie 12% Polaków nie pije mleka i nie je produktów mlecznych oraz niemal tyle samo nie je jaj i produktów jajecznych. Jednocześnie ze względu na pandemię 20% Polaków zaczęło postrzegać dietę roślinną jako bardziej atrakcyjną, a 54% z nich uważa, że żywność roślinna jest bardziej przyjazna dla środowiska niż produkty mięsne i nabiałowe.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij