Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Epic Games parodiuje reklamę Apple i odgrywa się za usunięcie gry Fortnite z App Store

Epic Games parodiuje reklamę Apple i odgrywa się za usunięcie gry Fortnite z App Store
Studio Epic Games zaprezentowało nową reklamę, która jest swego rodzaju parodią słynnej kampanii Apple zatytułowanej „1984”. W ten sposób firma odgrywa się na marce za usunięcie gry Fortnite z App Store.
O autorze
1 min czytania 2020-08-19

Kilka dni temu popularna gra Fortnite została usunięta ze sklepu Apple. Powodem tego było wprowadzenie przez studio Epic Games własnego systemu płatności, który omijał standardową 30-procentową opłatę pobieraną przez Apple za transakcje w aplikacjach i grach. Koncern z Cupertino oświadczył, że działanie producenta gier komputerowych narusza zasady sklepu.

W odpowiedzi na blokadę gry Fortnite, Epic Games przygotowało reklamę zatytułowaną „Nineteen Eighty-Fortnite”, która nawiązuje do słynnego spotu Apple wyreżyserowanego przez Ridleya Scotta – „1984”.

W kampanii Epic Games przedstawia koncern technologiczny jako opresyjny system, który „rządzi światem”. Jednocześnie producent gier komputerowych, wykorzystując hashtag #FreeFortnite, zachęca graczy do „dołączenia do walki, by rok 2020 nie stał się 1984” – to z kolei jest nawiązanie do słynnej powieści George’a Orwella, w której kontrolę nad światem przejęło totalitarne państwo, a dominującym uczuciem jest strach.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Travis Scott nawiązał współpracę z popularną grą Fortnite – w jej ramach raper zagrał serię koncertów zatytułowanych „Astronomical”, które można było oglądać na żywo w środowisku gry. Pierwszy występ odbył się 24 kwietnia br. o 1 w nocy i zgromadził przed ekranami laptopów ponad 12 mln osób.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tutaj znajdziecie inne ciekawy przykłady markowych potyczek.