Decathlon rzuca wyzwanie na mieście

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Decathlon rzuca wyzwanie na mieście

Zespół Opus B przygotował kampanię promującą rower elektryczny Decathlon. W działania zaangażowano youtuberów z „5 sposobów na…”.

Zadaniem postawionym przed zespołem Opus B było wypromowanie składanego roweru elektrycznego TILT 500 E i pokazanie, że idealnie nadaje się do jazdy po mieście.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców autorzy kampanii zaprosili do współpracy influencerów z popularnego kanału YouTube „5 sposobów na…”, którzy podjęli wyzwanie rzucone przez Decathlon. Przetestowali rower w miejskich warunkach, a na trasie czekały na nich dodatkowe zadania. Do wyścigu, oprócz promowanego elektryka, stanęli samochód i komunikacja miejska.

Decathlon jest pewny swojego sprzętu, dlatego nie boi się takich testów! Rowery elektryczne to ciągle nisza na polskim rynku, choć z roku na rok zyskują coraz większą popularność.

– Zdecydowaliśmy się na angażującą formę, oddając rower w ręce odpowiednich ludzi – kto zna chłopaków z „5 sposobów na…” wie, że profesjonalizm i poczucie humoru to ich wizytówki. W ostatecznym starciu wzięli udział Klamer, Sztaba i Primosz. Kto zwyciężył w zielonogórskim wyścigu? Trzeba zobaczyć! Wbrew pozorom nie jest to takie oczywiste – tłumaczy Martyna Wieczorek, copywriterka w Opus B.

Za koncepcję i realizację działań odpowiada zespół Opus B, który przygotował kampanię digital i social media.

To kolejna wspólna kampania Opus B i Decathlon Polska. W ubiegłym roku efektywne działania w ramach kampanii „Decathlon Carbon Challenge” zostały nagrodzone statuetkami Mixx Awards oraz Golden Arrow.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij