Marlena Sojka i Julia Zalewska wzięły udział w kampanii reklamowej marki Schwarzkopf

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marlena Sojka i Julia Zalewska wzięły udział w kampanii reklamowej marki Schwarzkopf

Marlena Sojka i Julia Zalewska, czyli popularne influencerki wzięły udział w kampanii zrealizowanej przez agencję GetHero dla marki Schwarzkopf. W ramach akcji promocyjnej farb do włosów gwiazdy internetu zmieniły kolor swoich włosów.

Do nowej kampanii marki Schwarzkopf zostały zaproszone dwie influencerki – Marlena Sojka i Julia Zalewska. Obie dziewczyny mogą pochwalić się szerokim gronem odbiorców wśród nastolatków. Marlena jest drugą najpopularniejszą tiktokerką w Polsce według rankingu DDOB, z ponad 7 milionową liczbą obserwujących. Julia natomiast jest znaną youtuberką, prowadzącą kanał Planeta stylu, który ma ponad 320 tys. subskrypcji. Dziewczyny na co dzień współpracują z agencją influencer marketingu GetHero, która koordynowała działania podczas nowej kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W kampanii zrealizowanej dla marki Schwarzkopf odpowiadaliśmy m.in. za dobór odpowiednich influencerów oraz koordynację działań przy współpracy z nimi. Komunikacja odbywała się za pomocą trzech kanałów YouTube, TikTok oraz Instagram, dzięki czemu udało nam się przedstawić produkty w naturalny sposób, dopasowany do danego medium i do jego odbiorców – mówi Martyna Groll, senior project manager w agencji GetHero.

W ramach kampanii influencerki za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych pokazały, jak w łatwy i szybki sposób zmienić swój look za pomocą kolorowych farb od marki Schwarzkopf. W komunikacji dziewczyny podkreślały m.in, łatwość użycia produktów oraz możliwość wykonania zabiegu bez konieczności wychodzenia z domu.

– LIVE to nasza najmłodsza marka w portfolio Schwarzkopf. Produkty skierowane są do młodych, kreatywnych osób, które uwielbiają bawić się swoim wizerunkiem. Dzięki LIVE mogą wyrażać siebie bez ograniczeń. Tik Tok był naturalnym wyborem – postrzegamy go jako kreatywny wentyl generacji Z. Co do efektów współpracy z dziewczynami, to przerosły one nasze oczekiwania. Za chwilę wprowadzamy nową linię naszych produktów - LIVE Intensive Gels, która jest trwałą koloryzacją i uważamy, że jest to idealny moment na podjęcie dalszych współprac z influencerami – mówi Gracjan Duda, brand manager Schwarzkopf.

Efekty współpracy i metamorfozy influencerek można znaleźć na ich kanałach komunikacyjnych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij