Łaciate w nowym, przyjaznym środowisku opakowaniu

Mlekpol wprowadził dla mleka Łaciate nowe opakowanie, bardziej przyjazne środowisku. Teraz 89% opakowania Łaciatego to surowce ze źródeł odnawialnych, pochodzenia roślinnego. Wprowadzeniu nowego opakowania towarzyszy kampania digital i OOH.
O autorze
1 min czytania 2020-09-03

Opakowanie mleka Łaciate jest teraz bliżej natury i w 89% składa się z odnawialnych surowców: kartonu z drewna oraz plastiku z trzciny cukrowej, z którego między innymi zrobiona jest zakrętka. Dzięki temu opakowanie ma mniejszy ślad węglowy CO2 niż wersja z tradycyjnym plastikiem. Papier użyty do produkcji opakowania, pochodzi z drewna z odpowiedzialnie zarządzanych lasów. Opakowanie, którego producentem jest firma Tetra Pak, w całości nadaje się do recyklingu – należy je wrzucić do żółtego pojemnika.

– Czasy, w których żyjemy wymagają odpowiedzialnego i rozważnego podejścia do środowiska. Mleko Łaciate od 25 lat jest blisko natury, dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę opakowania na takie, które w prawie 90% składa się z odnawialnych surowców, pochodzenia roślinnego. Razem dbamy o lepszą przyszłość – powiedziała Dorota Grabowska, kierownik marketingu.

– Opakowanie Tetra Brik® Aseptic 1000 Edge zbudowane jest z materiałów pochodzenia odnawialnego (tzw. plant i bio-based), zarówno jeśli mowa o samym opakowaniu, jak i jego zamknięciu. Cieszy nas, że nasz klient, Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, zdecydował się na tak ważny i innowacyjny krok w trosce o środowisko naturalne i edukację konsumentów – podkreśla Mauricio Contreras, dyrektor marketingu w firmie Tetra Pak.

Leo Burnett Warszawa przygotowała kampanię informującą o nowym opakowaniu. Agencja odpowiada za koncept kreatywny i realizację materiałów do kanałów digital (w tym animowane banery) oraz na nośniki reklamy zewnętrznej (OOH). Za przygotowanie strategii mediowej i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj