Łaciate w nowym, przyjaznym środowisku opakowaniu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Łaciate w nowym, przyjaznym środowisku opakowaniu

Mlekpol wprowadził dla mleka Łaciate nowe opakowanie, bardziej przyjazne środowisku. Teraz 89% opakowania Łaciatego to surowce ze źródeł odnawialnych, pochodzenia roślinnego. Wprowadzeniu nowego opakowania towarzyszy kampania digital i OOH.

Opakowanie mleka Łaciate jest teraz bliżej natury i w 89% składa się z odnawialnych surowców: kartonu z drewna oraz plastiku z trzciny cukrowej, z którego między innymi zrobiona jest zakrętka. Dzięki temu opakowanie ma mniejszy ślad węglowy CO2 niż wersja z tradycyjnym plastikiem. Papier użyty do produkcji opakowania, pochodzi z drewna z odpowiedzialnie zarządzanych lasów. Opakowanie, którego producentem jest firma Tetra Pak, w całości nadaje się do recyklingu – należy je wrzucić do żółtego pojemnika.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Czasy, w których żyjemy wymagają odpowiedzialnego i rozważnego podejścia do środowiska. Mleko Łaciate od 25 lat jest blisko natury, dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę opakowania na takie, które w prawie 90% składa się z odnawialnych surowców, pochodzenia roślinnego. Razem dbamy o lepszą przyszłość – powiedziała Dorota Grabowska, kierownik marketingu.

– Opakowanie Tetra Brik® Aseptic 1000 Edge zbudowane jest z materiałów pochodzenia odnawialnego (tzw. plant i bio-based), zarówno jeśli mowa o samym opakowaniu, jak i jego zamknięciu. Cieszy nas, że nasz klient, Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, zdecydował się na tak ważny i innowacyjny krok w trosce o środowisko naturalne i edukację konsumentów – podkreśla Mauricio Contreras, dyrektor marketingu w firmie Tetra Pak.

Leo Burnett Warszawa przygotowała kampanię informującą o nowym opakowaniu. Agencja odpowiada za koncept kreatywny i realizację materiałów do kanałów digital (w tym animowane banery) oraz na nośniki reklamy zewnętrznej (OOH). Za przygotowanie strategii mediowej i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij