LocoMotive wspiera ratowanie Oceanu przy użyciu technologii AR

Dom postprodukcyjny LocoMotive wraz z Facebookiem oraz moskiewskim zespołem Stone Submarines przygotował projekt multimedialny zwracający uwagę na rosnący problem zanieczyszczenia oceanów, w związku z pandemią CoVid-19 oraz masowym używaniem jednorazowych maseczek i rękawic.
O autorze
0 min czytania 2020-09-09

Kluczowym elementem kampanii jest gra AR na Instagramie oraz Facebooku. Główny bohater to mała łódź podwodna zbierająca maseczki i rękawice z dna oceanu. Łódź jest sterowana ruchami głowy gracza. Grający może udostępnić swój wynik jako relację na Facebooku i Instagramie i tym samym przyczynić się do zwiększenia świadomości problemu. 

W ramach projektu zespół Stone Submarines stworzył także specjalny singiel pt. „Empty Vessel”, który jest jednocześnie ścieżką dźwiękową gry. Bohaterem teledysku do singla jest również łódź podwodna czyszcząca ocean.

Kampania objęła m.in. Rosję, Australię, Brazylię oraz inne kraje.  

Dom postprodukcyjny LocoMotive był odpowiedzialny za produkcję gry w technologii Augmented Reality. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zespół Stone Submarines przekaże wszystkie fundusze uzyskane ze streamingu piosenki na rzecz firmy walczącej z zanieczyszczeniem oceanu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing