TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„No to w Polskę” – nowy program podróżniczy na antenie MoveTV i Traffic.tv

Platforma video out of home Move TV i Traffic.tv, należące do grupy AMS, wprowadziły nowy program do swojej codziennej ramówki.
O autorze
1 min czytania 2020-09-09

„No to w Polskę” to nowy program podróżniczy w formule 5-minutowego, dynamicznego materiału video-reportażu. Pigułka wiedzy o lokalnych perełkach turystycznych, z historią, kulturą i ciekawostkami w tle, ale przede wszystkim z humorem i z dużym luzem. W każdym odcinku, poza atrakcjami, rekomendowane są także miejsca na nocleg i jedzenie. 

Ideą programu jest przede wszystkim wspieranie regionów, które w tym roku ucierpiały turystycznie z powodu COVID-19. W programie będą pojawiać się miejsca nietuzinkowe, ale warte odwiedzenia: na jednodniowy wypad ze znajomymi, weekendowe zwiedzanie we dwoje czy dłuższy urlop z rodziną. Dla każdego, w każdym wieku i na każdą kieszeń. 

W „No to w Polskę” będą prezentowane lokalne obiekty, ale także produkty czy też marki, którym konwencja programu i jego tematyka jest bliska. 

– Chcemy, aby zainteresowane programem marki wystąpiły w nim w formie subtelnego lokowania, branded contentu osadzonego w kontekście danego odcinka. Zapewnimy im odpowiedni czas i kontekst, aby ich brand dobrze wpisywał się w dany odcinek. Najważniejszy jest dla nas odbiorca programu „No to w Polskę” – jego uwaga jest dla nas kluczowa. Ta idea zawsze będzie nam przyświecać w doborze odpowiednich partnerów współtworzących z nami program oraz narracji w jakiej chcemy przybliżyć ich marki miłośnikom programu – mówi Agnieszka Kossakowska, head of branded content w Move TV.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysłodawca i prowadzącym program „No to w Polskę” jest Maciek Paszek, na co dzień pilot wycieczek turystycznych po Polsce i najdalszych zakątkach globu. Autor popularnej książki i bloga „Półprzewodnik po Antypodach”, który odwiedził już ponad 50 krajów.

Każdy odcinek „No to w Polskę” jest emitowany w Move TV (grupa AMS) na 1200 ekranach w ponad 250 klubach fitness, w 30 miastach w Polsce, co 120 min. /24h /7 dni. ‒ Traffic.tv: na 400 ekranach w 180 warszawskich autobusach co 60 min. /24h /7 dni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do tej pory wyemitowano już 3 pilotażowe odcinki: „Wzdłuż Pilicy do Tomaszowa Mazowieckiego”, „Bydgoszcz: na szlaku TeH2O”, „Podlasie: w synagodze, w meczecie i w cerkwi”. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się