TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

InPost rusza z kampanią „Wysyłam na SzybkieNadania.pl”

Marka InPost prowadzi kampanię promującą wysyłanie przesyłek w usłudze InPost Szybkie Nadania 24/7. Za koncepcję kreatywną i obsługę projektową odpowiedzialna jest agencja Open Gate, za zakup mediów TV odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.
O autorze
0 min czytania 2020-09-14

Działania obejmują kampanię digitalową, w tym w social media, a także kampanię telewizyjną (spoty 15 sekund). 


Marka w spotach inspiruje do wysyłania przesyłek tanio, szybko i wygodnie bez ograniczenia czasowego. Komunikacja wpisuje się w trend zero waste oraz wskazuje potrzeby konsumentów, którzy chcą szybko i skutecznie wysyłać i otrzymywać przesyłki. Usługa InPost Szybkie Nadania oferująca wysyłanie przesyłek z Paczkomatu została wdrożona przez firmę w październiku ubiegłego roku. W każdym miesiącu zyskuje kolejnych zadowolonych klientów z uwagi na prostotę nadawania i powszechny dostęp do Paczkomatów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj