InPost rusza z kampanią „Wysyłam na SzybkieNadania.pl”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
InPost rusza z kampanią „Wysyłam na SzybkieNadania.pl”

Marka InPost prowadzi kampanię promującą wysyłanie przesyłek w usłudze InPost Szybkie Nadania 24/7. Za koncepcję kreatywną i obsługę projektową odpowiedzialna jest agencja Open Gate, za zakup mediów TV odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Działania obejmują kampanię digitalową, w tym w social media, a także kampanię telewizyjną (spoty 15 sekund). 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marka w spotach inspiruje do wysyłania przesyłek tanio, szybko i wygodnie bez ograniczenia czasowego. Komunikacja wpisuje się w trend zero waste oraz wskazuje potrzeby konsumentów, którzy chcą szybko i skutecznie wysyłać i otrzymywać przesyłki. Usługa InPost Szybkie Nadania oferująca wysyłanie przesyłek z Paczkomatu została wdrożona przez firmę w październiku ubiegłego roku. W każdym miesiącu zyskuje kolejnych zadowolonych klientów z uwagi na prostotę nadawania i powszechny dostęp do Paczkomatów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij