22. września ruszy druga edycja Design Wars, czyli pojedynek grafików na żywo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
22. września ruszy druga edycja Design Wars,  czyli pojedynek grafików na żywo

Stawka jest konkretna: zwycięzca pojedzie do Cannes. Konkurs odbywa się w ramach programu Young Creatives organizowanego przez Klub Twórców Reklamy.

Już 22 września w warszawskim newonce.bar odbędzie się kolejna odsłona wojny grafików – Design Wars. Konkurs daje szanse na wyjazd na największy festiwal kreatywności na świecie Cannes Lions, który odbędzie się 21-25.06.2021r. Zadanie polegać będzie na opracowaniu projektu graficznego na żywo w odpowiedzi na brief, korzystając wyłącznie z zasobów banku zdjęć www.shutterstock.com.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Partnerem konkursu, a jednocześnie autorem briefu dla uczestników jest Burger King. Zadanie z jakim zmnierzą się młodzi twórcy pozostanie tajemnicją niemal do ostaniej chwili. Graficy przez 35 minut będą projektować na żywo, a następnie przedstawią dwie kreacje przygotowane w odpowiedzi na brief marki. O zwycięzcy zadecyduje publiczność. W trakcie wydarzenia odbędzie się głosowanie – goście oddadzą głos na swojego faworyta, logując się na wskazanej stronie www. Laureat zostanie przedstawiony tuż po głosowaniu.

Sponsorem nagrody – wyjazdu na festiwal Cannes Lions 2021, wraz z przelotem, hotelem oraz akredytacją dla 1 osoby – jest Shutterstock/DCODE MEDIA, oficjalny partner wydarzenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij