Serwis ogłoszeniowy POKATO ma już rok

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Serwis ogłoszeniowy POKATO ma już rok

Serwis ogłoszeniowy POKATO świętuje pierwsze urodziny. Sympatyczny Mistrz Pokato, a także realizowane z jego udziałem kampanie reklamowe w telewizji i Internecie sprawiły, że od momentu uruchomienia portalu użytkownicy opublikowali już blisko 300 000 ogłoszeń.

POKATO to darmowy serwis ogłoszeniowy, który umożliwia użytkownikom kupno, sprzedaż, oraz wymianę produktów i usług w 18 kategoriach. Zasady publikacji ofert są jasne i przejrzyste, a liczba zamieszczanych ogłoszeń nie podlega żadnym limitom. Obok popularnych działów takich jak: motoryzacja, praca czy nieruchomości są też kategorie „Oddam za darmo” czy „Okazje i Promocje”, które użytkownicy portalu chętnie odwiedzają.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Serwis, który znajduje się pod adresem www.pokato.pl, został uruchomiony 10 września 2019 r. Wraz z jego startem rozpoczęła się intensywna kampania internetowa z obejmująca różne kanały online: Facebook, Instagram, YouTube oraz Google. Jeszcze przed końcem roku wystartowała kampania telewizyjna – głównie z wykorzystaniem stacji tematycznych i informacyjnych, a także na platformach VOD takich jak Player czy Ipla. W efekcie rozpoznawalność serwisu, a także liczba zarejestrowanych użytkowników rosła z dnia na dzień.

– Ostatnie dwanaście miesięcy solidnie i konsekwentnie pracowaliśmy nad rozwojem portalu, a najcenniejsze uwagi i podpowiedzi dawali nam nasi użytkownicy. To dzięki nim POKATO jest usługą, która odpowiada potrzebom zarówno sprzedawców, jak i kupujących – przekonuje Kamil Magryta, prezes Grupy WEB, która jest właścicielem serwisu POKATO.

Wsłuchując się w oczekiwania użytkowników, POKATO wdrożyło system, który umożliwia masowy import ogłoszeń z Allegro. Sprzedawcy korzystający z tej platformy, mogą w prosty sposób opublikować oferty z Allegro na POKATO. Jest to wygodne i bezpłatne rozwiązanie, które pozwala na dotarcie do szerszej grupy klientów. Wcześniej zintegrowano serwis z portalami, z których na co dzień korzystają firmy z branż nieruchomości oraz motoryzacji. POKATO pozwala także na wysyłkę przesyłek bezpośrednio do odbiorcy. Współpraca z serwisem Furgonetka ma ułatwić i usprawnić finalizację transakcji między sprzedawcą, a kupującym.

Pracując nad rozpoznawalnością marki, POKATO podjęło szereg działań o charakterze sponsoringowym. Serwis na znak solidarności ze zniszczoną pożarami Australią zaadoptował wirtualnie koalę i zaopiekował się Kangurem Roo z poznańskiego Zoo. POKATO wykorzystało też postać brand hero kampanii tj. Mistrza Pokato, by wesprzeć promocyjnie organizowane wydarzenia sportowe. Przez ostatni rok serwis był także wsparciem dla zawodników walczących w KSW, sponsorował m.in. Macieja Kazieczko czy Normana Parke.

Świętując swoje pierwsze urodziny, POKATO nawiązało współpracę z poznańskim grafikiem Maciejem Mazurkiem – autorem bloga Zuch Rysuje. Okolicznościowy rysunek, który powstanie z tej okazji będzie wykorzystany m.in. przy produkcji gadżetów promujących serwis.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij