Pierwszy wirtualny showroom modowy w Polsce otwarty

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pierwszy wirtualny showroom modowy w Polsce otwarty

Wypożyczanie produktów na potrzeby sesji zdjęciowych oraz tworzenia wideo jeszcze nigdy nie było takie proste. showroom.digital to pierwszy w Polsce w pełni wirtualny showroom, z którego szybko i o każdej porze można zamówić rzeczy do realizacji swojego projektu.

Wygoda, oszczędność czasu oraz dostępność 24/7 – te czynniki przyświecały twórcom wirtualnego showroomu. Forma wypożyczania produktów w celu ich prezentacji w ramach kreatywnych projektów oraz w mediach, nie jest niczym nowym. Do tej pory działało się to jednak w oparciu o tradycyjny schemat odwiedzania przestrzeni rozmieszczonych w różnych punktach miasta, co często wymagało poświęcenia sporej ilości czasu oraz siły na dźwiganie toreb, które wraz z odwiedzaniem kolejnych lokacji, wypełniały się duża ilością różnorodnych rzeczy. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Showroom.digital to innowacyjne narzędzie, które ma na celu usprawnienie pracy pomiędzy markami z sektora fashion & lifestyle a stylistami oraz dziennikarzami. Jest także odpowiedzią na zmieniające się od tego roku warunki funkcjonowania całego świata mody w którym to spora część ruchów oraz wydarzeń przenoszonych jest do sfery wirtualnej. Większość działań w ramach showroom.digital, poza wysyłką oraz odbiorem, odbywa się online. 

Produkty, wybrane przez marki, eksponowane są w ramach platformy w różnorodny sposób. Ich wyszukiwanie odbywa się poprzez luźne przeglądanie, filtrowanie lub ręczne wyszukiwanie interesującego nas elementu. 

Odbiorcy rejestrować mogą się za pośrednictwem głównej strony, następnie ich konta są weryfikowane. W ich ramach można dokonywać zamówień odzieży, butów oraz akcesoriów marek, które posiadają swój showroom wewnątrz platformy. 

W pierwszej kolejności do showroom.digital dołączyła sportowa marka PUMA. 

Za koncept oraz realizacje projektu odpowiada w całości agencja kreatywna teal. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij