Leszek Lichota promuje Wałbrzych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Leszek Lichota promuje Wałbrzych

16 września Urząd Miejski w Wałbrzychu zaprezentował nowy film promocyjny miasta. Główną rolę zagrał w nim jeden z Ambasadorów Wałbrzycha, aktor Leszek Lichota.

Zdjęcia do filmu powstawały od czerwca do sierpnia b.r., a ekipa filmowa spędziła na planie siedem dni zdjęciowych. W realizację projektu zaangażowanych było niemal trzydziestu mieszkańców naszego miasta: to oni bowiem, obok głównego bohatera i narratora całej opowieści, wcielili się w rolę aktorów w spocie. Na ekranie zobaczymy kilkanaście wałbrzyskich lokacji – począwszy od Zamku Książ czy Centrum Nauki i Sztuki Stara Kopalnia, poprzez Palmiarnię, Plac Magistracki i Harcówkę w Parku Sobieskiego, skończywszy na mniej znanych turystycznie miejscach, takich jak legendarne boisko koszykarskie Alkatraz, dzielnica Nowe Miasto czy Ogrody Działkowe „Podzamcze”. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Głównym założeniem filmu było pokazanie historii i klimatu miasta poprzez jego prawdziwych mieszkańców.

– Wałbrzych to miasto, które dzięki ciężkiej pracy wielu osób ciągle zmienia się na lepsze. To miasto dumnych i pracowitych ludzi. Cieszę się, że film, który udało nam się zrealizować stawia na prawdziwość i emocje. Ważne jest również to, że wystąpili w nim praktycznie sami wałbrzyszanie z krwi i kości, w tym nasz Ambasador Leszek Lichota. Wszystkim im serdecznie za to dziękuję! – mówi prezydent Wałbrzycha, Roman Szełemej.

Spot funkcjonować będzie w dwóch wersjach: 30-sekundowej (emisja w TV oraz w kinach) oraz pełnej, 60-sekundowej (Internet). W dłuższej wersji wykorzystano również ujęcia nagrywane taśmą filmową 16mm Kodak VISION3. Docelową, półminutową wersję zobaczyć będą mogli widzowie kilku telewizji ogólnopolskich i lokalnych, m.in. na Śląsku czy w aglomeracji łódzkiej. 

Za realizację całego projektu (scenariusz, reżyseria, produkcja) odpowiada krakowska firma Bartosz Dembiński PR•Komunikacja.. Film wpisuje się w dotychczasowe działania promocyjne Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu pod hasłem przewodnim „Wałbrzych. Miasto do odkrycia”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij