Joanna z nową kampanią produktów linii Styling Effect

Pod hasłem ,,Twórz stylizacje, rób pielęgnację!” ruszyła kampania nowej linii produktów Laboratorium Kosmetycznego Joanna z serii Styling Effect. Wśród zaangażowanych są gwiazdy takie jak Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski oraz Tomasz Barański.
O autorze
1 min czytania 2020-09-16

Marka Joanna rozpoczęła kampanię promującą innowacyjne produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów.

– Styling Effect to 16 nowoczesnych kosmetyków z unikalnym składem. W gamie znajdują się produkty utrwalające, wygładzające i nabłyszczające fryzurę, m.in. lakiery, pianki, spraye, olejki i gumy. Mają one pomagać w codziennej stylizacji i pielęgnacji. Zależy nam na dotarciu zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Zdecydowaliśmy, że najlepszym narzędziem będzie influencer marketing – komentuje Magdalena Wojciechowska, product manager Laboratorium Kosmetycznego Joanna.

Influencer marketing jest trzonem komunikacji kampanii, do której zaproszeni zostali m.in. Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski, Tomasz Barański, Weronika Haza i Oliwia Bugała (Cheers my heels). Influencerzy będą testować produkty, a wybrani podejmą wyzwanie „Twórz stylizacje, rób pielęgnację”, w ramach którego opublikują na swoich kanałach propozycje stylizacji włosów z wykorzystaniem produktów z serii Styling Effect. Ponadto zorganizują konkursy, zachęcające obserwatorów do zaprezentowania własnych pomysłów na fryzury.

Cała kampania dodatkowo została wzmocniona wysyłkami kreatywnymi, kampanią testową produktów, contentem eksperckim na portalach kobiecych, reklamą na platformie Tik-Tok oraz działaniami w social media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za przygotowanie konceptu kreatywnego i całościową realizację kampanii z influencerami odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Słuchaj podcastu NowyMarketing