Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła kampania 1% podatku od firm dla organizacji społecznych

Od ponad 16 lat indywidualni podatnicy mogą przekazywać 1% ze swoich podatków na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego. A gdyby taką samą możliwość stworzyć przedsiębiorcom?
O autorze
1 min czytania 2020-09-17

Inicjatorem przedsięwzięcia jest Instytut Spraw Obywatelskich. W ekspertyzie „1% podatku od firm dla organizacji pożytku publicznego” Jakub Wygnański przedstawił diagnozę obecnej sytuacji, dobre praktyki naszych południowych sąsiadów oraz propozycje rozwiązań w zakresie wprowadzenia mechanizmu 1% podatku z CIT w Polsce.

Akcję promuje spot z udziałem polskich przedsiębiorców.

Towarzyszy mu również petycja do wicepremiera Piotra Glińskiego, przewodniczącego Komitetu ds. pożytku publicznego.

– Moim zdaniem 1% CIT ma szansę połączyć środowiska pozarządowe, polityczne, samorządowe i przedsiębiorców – nie chciałbym zmarnować tej szansy. Musimy też zdać sobie sprawę z tego, że 1% CIT nie jest pomysłem nowym – on cały czas krąży w środowisku jak kula bilardowa. Powinniśmy robić wszystko, żeby użyć go jako pewnego pretekstu, okazji dla środowiska, żeby zrobić coś razem. Bardzo bym sobie tego życzył. Nie chciałbym, żeby omawiany mechanizm miał prowadzić do budowania przewagi jednych nad drugimi – uważa Jakub Wygnański.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Budujemy za dużo murów, a za mało mostów. A gdyby tym razem było inaczej? Wierzę, że inicjatywa #1ProcentOdFirm może być czymś, co łączy różne światy. Świat organizacji społecznych, biznes, ale też lokalne samorządy czy administrację rządową” – mówi Ilona Pietrzak, wiceprezes Instytutu Spraw Obywatelskich.

Kampania prowadzona jest w Internecie (głównie social media i Google Ads). Instytut Spraw Obywatelskich jako organizacja pożytku publicznego stara się także o bezpłatną emisję spotu w Telewizji Publicznej i Polskim Radiu. Za koncepcję i produkcję spotu odpowiedzialne jest przedsiębiorstwo społeczne – Fundacja Inkubator Filmowy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się