Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Szwajcarska marka wprowadziła subskrypcję na ekologiczne buty do biegania

Szwajcarska marka wprowadziła subskrypcję na ekologiczne buty do biegania
Szwajcarska marka On zaprezentowała niedawno nowy projekt pod hasłem Cyclone. W jego ramach oferuje swoim klientom subskrypcję na buty do biegania, które następnie można poddać recyklingowi i stworzyć z nich nową parę sneakersów.
O autorze
1 min czytania 2020-09-18

Marki stale zaskakują nas swoimi proekologicznymi rozwiązaniami. Teraz na ciekawy pomysł wpadła szwajcarska firma On, która wprowadziła usługę subskrypcji ekologicznych butów do biegania.

Dlaczego ekologicznych? Otóż, sneakersy są w całości wykonane z jednego materiału pochodzenia biologicznego, który w 50% stworzony jest z fasoli rycynowej. Co więcej, po zużyciu obuwie poddawane jest w recyklingowi, zaś z pozyskanych w ten sposób materiałów marka produkuje nowe buty. 

W ramach usługi klienci mogą dwa razy do roku wypożyczyć obuwie – drugą parę dostaną pod warunkiem, że zwrócą tą pierwszą. Buty zostały zaprojektowane też w taki sposób, by utrzymać pełną sprawność w okresie od 6 do 9 miesięcy. 

Miesięczna subskrypcja kosztuje ok. 30 dolarów. Pierwsze buty w ramach usługi mają trafić do klientów w drugiej połowie 2021 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W 2019 roku Grupa Ingka, właściciel sieci IKEA, zapowiedział, że zamierza przetestować potencjalne oferty leasingu mebli, aby wesprzeć klientów w nabywaniu produktów marki, dbaniu o nie i przekazywaniu ich dalej w bardziej zrównoważony sposób. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Holenderska marka MUD Jeans oferuje swoim klientom usługę „Lease A Jeans”, czyli wypożyczanie dżinsów za niewielką miesięczną opłatę. Celem programu jest promowanie filozofii circular fashion.