Bolt wprowadza najbardziej ekologiczny sposób transportu – Bolt Walk

Bolt wprowadza najbardziej ekologiczny sposób transportu – Bolt Walk
Bolt Walk to najbardziej ekologiczny rodzaj transportu w aplikacji. Będzie dostępny tylko 21 września do północy w wybranych polskich miastach. Zachęcenie użytkowników do spacerów to kolejny krok w staraniach platformy miejskiej mobilności, który ma na celu zmniejszenie emisji CO2 do atmosfery.
O autorze
1 min czytania 2020-09-21

Z okazji Światowego Dnia Zerowej Emisji Dwutlenku Węgla do aplikacji Bolt wprowadzony został nowy rodzaj transportu – Bolt Walk. Jest to jedyna w swoim rodzaju kategoria „pieszych przejazdów”, stworzona z myślą o pokonywaniu krótkich dystansów i jednoczesnym dbaniu o planetę. Ponadto, charakteryzuje ją bardzo atrakcyjna cena – płacimy bowiem 0 zł za minutę i 0 zł za kilometr. A co najważniejsze – jest to najlepszy wybór dla środowiska.

– Już rok temu podjęliśmy pierwsze działania mające na celu wzięcie odpowiedzialności za wpływ platformy Bolt na środowisko. Poprzez wprowadzenie Bolt Walk, czyli zachęcenie użytkowników, by zrezygnowali z przejazdów autem na rzecz spaceru, pokazujemy, jak poważnie traktujemy naszą deklarację – powiedział Maksymilian Malicki, Global Brand Manager w Bolt.

By skorzystać z kategorii wystarczy po uruchomieniu aplikacji na smartfonie i wyszukaniu miejsca docelowego wybrać ikonę Bolt Walk. Następnie użytkownik platformy może się cieszyć darmową i ekologiczną podróżą w swoim mieście. Bolt Walk będzie dostępny w wybranych miastach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Bolt by osiągnąć ujemną emisję CO2 dla elektrycznych hulajnóg planuje m.in. zneutralizować emisję dwutlenku węgla z działania wypożyczalni e-hulajnóg, wspierać projekty z zakresu zalesiania i wykorzystywania alternatywnych źródeł energii, a także korzystać z odnawialnych źródeł energii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tę akcję napisało samo życie – i była ona niespodzianką zarówno dla użytkowników, jak i samej marki Bolt. Przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała realizacja nietypowej inicjatywy, w ramach której tatuaż stał się formą płatności za przejazdy w aplikacji.