Suszonka, czyli NowyMarketing w obrazkach - styczeń 2014

Suszonka, czyli NowyMarketing w obrazkach - styczeń 2014

Z czego śmieje się branża? Które virale nas inspirują? Co koniecznie trzeba zobaczyć? Sprawdziliśmy, które suszonki cieszyły się w styczniu 2014 Waszym największym zainteresowaniem.

zdjęcie: youtube.com/user/AbstrachujeTV

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W styczniu dwie nowe kampanie przygotowała marka Old Spice, która do mistrzostwa opanowała sztukę tworzenia reklamowych virali.

Do jednego z najpopularniejszych virali minionego roku - czyli Volvo Trucks - The Epic Split feat. Van Damme w swoje reklamie nawiązało Tesco.

Wśród polskich realizacji znajdziemy jeszcze kilka reklam, które walczyły o uwagę internautów, m.in. Play, do którego przeszło MUMIO, Danone, który zaaranżował Wielkie Porwanie Małego Głoda oraz SKOK w Wołominie i rozśpiewany Michał Wiśniewski (Skok na kasę w Wołominie - przeczytaj felieton).

O agencjach reklamowych materiał nagrali jedni najbardziej popularnych polskich youtube'erów Abstrachuje (Maciej Budzich (mediafun.pl): podział na blogerów i youtube'rów jest szkodliwy dla rynku - przeczytaj wywiad)

W styczniu zobaczyliśmy również kolejny viral wpisujący się w nurt żartobliwie nazywany prankvertising czy też scarevertising.

Jednak nagraniem, które chyba zrobiło na nas największe wrażenie w ubiegłym miesiącu był spot kampanii społecznej z Nowej Zelandii, promujący bezpieczną jazdę.

 

Podsumowania z poprzednich miesięcy znajdziecie tutaj >

A najświeższe virale znajdziecie zawsze na Suszonka.pl > 

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij