TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Auchan Retail Polska wprowadza etykiety żywieniowe Nutri-Score

W ramach realizacji strategii Auchan 2022 i promowania dobrej żywności Auchan Retail Polska wprowadza system znakowania Nutri-Score służący do szybkiej i łatwej oceny wartości odżywczej produktów.
O autorze
1 min czytania 2020-09-28

– Coraz więcej polskich klientów dokonuje świadomych wyborów żywieniowych, zwraca szczególną uwagę na walory odżywcze i zdrowotne produktów, a od producentów i sklepów oczekuje precyzyjnej informacji na ten temat. Wprowadzając prostą w odczytaniu i zrozumiałą etykietę żywieniową Nutri-Score chcemy ułatwić naszym klientom wybór najzdrowszych produktów. Do końca bieżącego roku już 30% produktów marki własnej Auchan będzie oznaczone tą etykietą, a wszystkie produkty marki własnej oznaczymy do końca 2022 r. – mówi Radosław Dac, dyrektor produktów Auchan Retail Polska.

System Nutri-Score jest wskaźnikiem oceniającym produkt w pięciostopniowej skali od A (produkty najzdrowsze) do E (produkty najmniej zalecane). Symbolom literowym towarzyszą oznaczenia kolorystyczne – zielony kolor to produkty najlepsze, czerwony kolor to produkty, po które powinniśmy sięgać najrzadziej. Na ocenę danego produktu pozytywnie wpływa m.in. zawartość owoców, warzyw, błonnika i białka. Negatywnie oceniane są zaś te z wysoką zawartością cukru, kwasów tłuszczowych nasyconych oraz soli. Oznakowanie Nutri-Score nie jest umieszczane na opakowaniach produktów jednoskładnikowych i na butelkach z wodą.

Auchan Retail Polska aktywnie wdraża kompleksowe działania mające na celu wsparcie zdrowego odżywiania i poprawy życia mieszkańców. Zaliczają się do nich działania podejmowane między innymi w trosce o środowisko naturalne, wsparcie dla lokalnych społeczności, dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, a także troska o ich siłę nabywczą. Wszystkie prospołeczne działania Auchan Retail Polska organizowane są pod wspólnym hasłem: #wspieramyWas.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj