W ramach projektu powstały trzy odcinki, w których artyści muszą wykazać się min. wiedzą na temat pluskwy milenijnej, rozpiętości skrzydeł Sokoła czy rozszyfrować skrótowiec AGD. Format RapGame przenosi nas o 20 lat wstecz, przywracając pamięć o wydarzeniach i zjawiskach związanych z wczesną epoką Internetu. Swoją tematyką nawiązuje do globalnej kampanii nowego modelu z rodziny RS – RS-2K Internet Exploring. Buty te są połączeniem modowej estetyki z początku lat 2000. z futurystycznymi elementami.
Odcinki wyreżyserował Piotr Kujda, a za zdjęcia odpowiada Mateusz Golis.
Zobacz również
Do kampanii powstała również sesja zdjęciowa, którą wykonał Wiktor Malinowski.
Autorem koncepcji formatu oraz kampanii jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, pozyskanie i współpracę z artystami oraz produkcję materiałów video. Za dystrybucję informacji prasowej, relację z mediami odpowiedzialna jest agencja teal. Media zakupił Havas.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]