PUMA prezentuje format RapGame z udziałem polskich raperów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PUMA prezentuje format RapGame z udziałem polskich raperów

PUMA startuje z nowym formatem video quizów RapGame. W odcinkach wzięli udział znani polscy raperzy: Otsochodzi, PlanBe, Sarius, Deemz, Qry oraz Trill Pem. Gospodarzem quizu został Piotr Rogucki, tym samym debiutując w roli prowadzącego.

W ramach projektu powstały trzy odcinki, w których artyści muszą wykazać się min. wiedzą na temat pluskwy milenijnej, rozpiętości skrzydeł Sokoła czy rozszyfrować skrótowiec AGD. Format RapGame przenosi nas o 20 lat wstecz, przywracając pamięć o wydarzeniach i zjawiskach związanych z wczesną epoką Internetu. Swoją tematyką nawiązuje do globalnej kampanii nowego modelu z rodziny RS - RS-2K Internet Exploring. Buty te są połączeniem modowej estetyki z początku lat 2000. z futurystycznymi elementami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Odcinki wyreżyserował Piotr Kujda, a za zdjęcia odpowiada Mateusz Golis.

Do kampanii powstała również sesja zdjęciowa, którą wykonał Wiktor Malinowski. 

Autorem koncepcji formatu oraz kampanii jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, pozyskanie i współpracę z artystami oraz produkcję materiałów video. Za dystrybucję informacji prasowej, relację z mediami odpowiedzialna jest agencja teal. Media zakupił Havas.  

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij