Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dobra Karma Wraca – akcja specjalna DHL Parcel z okazji Międzynarodowego Dnia Zwierząt

Na początku października przypada Międzynarodowy Dzień Zwierząt. Takie święto to znakomita okazja, żeby pomóc niechcianym i porzuconym psom i kotom, przebywającym w schroniskach. Z myślą o wszystkich, którym los bezdomnych zwierząt nie jest obojętny, DHL Parcel przygotował akcję Dobra Karma.
O autorze
1 min czytania 2020-10-05

Celem akcji jest zachęcenie jak największej liczy osób do aktywnej pomocy dwóm łódzkim placówkom: Fundacji Niechciane i Zapomniane – SOS dla zwierząt oraz Schronisku dla zwierząt przy ul. Marmurowej 4 w Łodzi. Osoby, które w dniach 2-12 października zdecydują się wysłać za pośrednictwem DHL Parcel przesyłkę z karmą lub akcesoriami dla zwierząt (zabawki, koce, maty, obroże etc.) do któregoś z tych dwóch miejsc, otrzymają rabat na usługę kurierską w wysokości 30 proc. W inicjatywę włączyły się również sklepy internetowe z artykułami dla zwierząt, które przygotowały specjalne rabaty na karmę i inne produkty ze swojej oferty.

– Kupując, np. karmę dla swojego zwierzaka w jednym z naszych sklepów partnerskich, warto kupić jedno opakowanie więcej i razem z niepotrzebnymi gadżetami po naszym pupilu wysłać do jednego ze schronisk, które wspieramy. Zarówno na zakupy, jak i na przesyłki przygotowaliśmy zniżki. Kody rabatowe są do pobrania na naszej stronie. Istotne jest także to, że aby pomóc zwierzakom nie trzeba wiele. Wystarczy wziąć do ręki swój smartphone i poświęcić dosłownie kilka chwil na zakupy, a potem w 3 minuty nadać przesyłkę do schroniska na dhl24.pl/dlaciebie – Anna Jędryka, menedżer działu marketingu konsumenckiego i sprzedaży detalicznej DHL Parcel.

Sklepy, które razem z DHL Parcel zaangażowały się w akcję pomocy łódzkim schroniskom to: sieć sklepów zoologicznych Tofivet, Zoo-Dragon, Psi Bufet oraz MALL.pl.

– Bardzo spodobała się nam idea propagowania przekazywania schroniskom najpotrzebniejszych rzeczy, dlatego bez wahania przyjęliśmy od DHL Parcel zaproszenie do udziału w akcji Dobra Karma – mówi Agnieszka Rychlik z MALL.pl

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poziom oferowanego rabatu jest indywidualny dla każdego sklepu, można go sprawdzić na stronie dhlpoland.pl/dobra-karma/

Organizatorem promocji jest DHL Parcel Polska Sp. z o. o. Rabat 30 proc. na wysyłkę paczki przez DHL obowiązuje od 02.10 do 12.10.2020, przy nadaniu przesyłki krajowej na dhl24.pl/dlaciebie i płatności online.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się