Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jameson rusza z nową kampanią „Tyle różnic, jedna whiskey”

Barberzy w ciągu ostatnich lat stali się jednym z symboli miejskiej kultury. Każdy z nich ma swój niepowtarzalny styl, ale wszystkich łączy jedna whiskey – Jameson. We wrześniu rozpoczęła się nowa kampania „Tyle różnic, jedna whiskey”, a w jej pierwszej fazie główną rolę odgrywają barberzy.
O autorze
1 min czytania 2020-10-06

Jedną z głównych wartości marki Jameson, głęboko wpisanej w jej DNA, jest celebrowanie wspólnie spędzanego czasu i budowanie więzi międzyludzkich. Mimo że każdy z nas jest inny, naturalnie poszukujemy towarzystwa i tworzymy społeczności. Wspólne cechy, zainteresowania i preferencje są spoiwem, na których bazują przyjaźnie i znajomości – co podkreśla whiskey Jameson. We wrześniu ruszyła nowa kampania marki, „Tyle różnic, jedna whiskey”, którą Jameson chce pokazać, że mimo wszelkich różnic, zawsze jest coś, co nas łączy.

W pierwszej odsłonie kampanii Jamesona główną rolę odgrywają barberzy – mistrzowie fryzjerskiego fachu – środowisko, z którym marka związana jest od wielu lat. W naturalny sposób łączą i zrzeszają oni różne grupy społeczne, a z ich rzemiosła korzystają zarówno mężczyźni „pod krawatem”, jak i ci, którzy trzymają się daleko od świata korporacji: artyści, tatuażyści czy twórcy graffiti.

Ambasadorem marki, a także kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey” jest Piotr „Kędzior” Kędzierski, który współpracuje z Jamesonem od ponad 3 lat.

– „Tyle różnic, jedna whiskey” to nowa kampania marki Jameson. Chcemy nią zwrócić uwagę na wartość relacji międzyludzkich oraz na to, że mimo różnic, zawsze jest coś, co nas łączy – np. dobra whiskey. W kraftowy i indywidualny charakter marki idealnie wpasowują się barberzy, czyli artyści-rzemieślnicy, którzy skupiają w swoich barbershopach różne środowiska. W nowym projekcie oczywiście nie mogło zabraknąć Kędziora, który od lat z nami współpracuje i jest idealnym uosobieniem wartości i stylu, które propaguje marka Jameson – mówi Jakub Niebelski, brand manager marki Jameson.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncept oraz komunikację kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey” przygotowała agencja MullenLowe Warsaw oraz Buku Team (na zlecenie MullenLowe Warsaw). Autorem zdjęć jest Marek Straszewski, a za digital video odpowiada Czarek Kazimierowski – na zlecenie MullenLowe. Agencja MSL prowadzi komunikację PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing