Bolt rusza z akcją, która ma na celu zachęcenie pracowników firmy do adopcji zwierzaków ze schroniska. Z tej okazji, marka wprowadza 3-dniowy urlop psacierzyński.
3 dni płatnego urlopu to czas, który będzie można przeznaczyć na ułatwienie nowemu domownikowi zmiany otoczenia, wzmocnienie więzi z pupilem i zaaklimatyzowanie w nowym domu. Co ciekawe, o zaległy urlop psacierzyński mogą się ubiegać wszyscy pracownicy Bolt, którzy w ciągu ostatnich dwóch lat zdecydowali się na adopcję czworonoga.
Zobacz również
– Wierzymy, że długofalowe korzyści wynikające z adopcji psa czy kota wpłyną na dobrostan naszego zespołu. Pandemia, ale i zmiany we współczesnym modelu rodziny sprawiają, że poczuliśmy, że czas niestandardowo podejść do zaspokajania potrzeb naszego zespołu w tak ważnym momencie życia, jak dołączenie nowego, czworonożnego członka rodziny do gospodarstwa domowego – powiedziała Olimpia Kicielińska, people partner w Bolt.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Z okazji tegorocznych walentynek Bolt postanowił połączyć to, co jego klienci lubią najbardziej – czyli zniżkowe kody – z akcją na rzecz zwierząt czekających na adopcję. Haczyk jest jeden – aby otrzymać rabat, użytkownicy muszą zapoznać się z historiami czworonogów z pewnego warszawskiego schroniska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Bolt Walk to najbardziej ekologiczny rodzaj transportu w aplikacji. Opcja dostępna była tylko 21 września do północy w wybranych polskich miastach. Zachęcenie użytkowników do spacerów to kolejny krok w staraniach platformy miejskiej mobilności, który ma na celu zmniejszenie emisji CO2 do atmosfery.
PS2
Tę akcję napisało samo życie – i była ona niespodzianką zarówno dla użytkowników, jak i samej marki Bolt. Przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała realizacja nietypowej inicjatywy, w ramach której tatuaż stał się formą płatności za przejazdy w aplikacji.