„Stop wondering. Start driving” – startuje kampania promująca gamę modeli hybrydowych i elektrycznych KIA

Wczoraj wystartowała kampania promująca gamę modeli hybrydowych i elektrycznych KIA. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
O autorze
0 min czytania 2020-10-06

Kia Motors Polska uruchomiła kampanię promującą modele Sorento Hybrid, XCeed Plug-in Hybrid, Ceed Kombi Plug-in Hybrid, Niro (hybrydowa, hybrydowa plug-in, elektryczna) oraz e-Soul.

Kampania, która rozpoczęła się 5 października, potrwa do końca listopada. Będzie obejmować emisję spotów w TV oraz kanałach online wideo: YouTube oraz portale VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display, mobile, social media oraz działania SEM. Na potrzeby kampanii została stworzona specjalna witryna „Świat Elektromobilności KIA”, która dostarcza informacji na temat modeli elektrycznych i hybrydowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Za przygotowanie spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners.