Marka E.Wedel od pokoleń uprzyjemnia Polakom codzienne chwile. Pielęgnując swoją blisko 170-letnią historię, jednocześnie poszerza ofertę, „smakując świat na nowo” – zgodnie z tym co słyszmy w spocie. W nowej kampanii czekolady Mocno Mlecznej pozycjonowana jest wedlowska czekoladniczka Renata Kamińska, która stworzyła recepturę tej wyjątkowej tabliczki. Spot zachęca do spróbowania nowej czekolady oraz pokazuje jej wyróżniki – wyjątkowo aksamitną i mleczną nutę smakową.
– Nowa czekolada Mocno Mleczna została stworzona z myślą o wielbicielach czekolady poszukujących innowacyjnych smaków. Co więcej, w nowej kampanii chcemy pokazać, że istotna jest dla nas bogata tradycja E.Wedel i cenne doświadczenie naszych pracowników, którzy nieustannie dopasowują ofertę do aktualnych upodobań konsumentów – mówi Dominika Igielińska, junior branded content manager E.Wedel.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Działania reklamowe marki E.Wedel obejmują wiele kanałów komunikacji. Za kreację reklam odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi, za planowanie i zakup mediów, agencja mediowa Zenith. Obie agencje należą do Publicis Groupe Polska. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada agencja Walk PR.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024