x-kom rusza z kampanią z okazji 18. urodzin

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
x-kom rusza z kampanią z okazji 18. urodzin

Marka x-kom, sieć sklepów ze sprzętem komputerowym, smartfonami i technologicznymi gadżetami, obchodzi właśnie swoje 18. urodziny. Na tę właśnie okazję powstała kampania reklamowa, której głównym celem jest pokazanie w zabawny sposób, że pracownicy x-kom pomogą wszystkim swoim klientom, nawet w najbardziej nietypowych sprawach czy potrzebach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za kreację odpowiedzialna jest agencja PZL, która stworzyła 3 spoty wideo do komunikacji w internecie (digital/social).

Filmy wyprodukował dom produkcyjny F25, postprodukcją zajęło się Rio de Post, za udźwiękowienie odpowiada Studio Juice, a nad wszystkim czuwał reżyser Maciek Kowalczuk.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij