adCookie wyróżnione przez MMP za Pełne 360 stopni digital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
adCookie wyróżnione przez MMP za Pełne 360 stopni digital

Agencja digitalowa adCookie została kolejny raz wyróżniona w raporcie Agencje Marketing Services i Digital, przygotowanym przez Media Marketing Polska. Co doceniono? Spójność, kompetencje z zakresu 360 digital oraz wysokie noty zadowolonych klientów.

Elastyczna transformacja oraz test umiejętności marketingowych, to 3 ostatnie kwartały w skrócie. W tle przejęcie i konsolidacja z Content Solutions, agencją content marketingową. Najlepszym podsumowaniem tego procesu jest wyróżnienie od Media Marketing Polska, które doceniło rozwój firmy w kategorii marketing services. Fuzja obu firm okazała się doskonałym sposobem na podwojenie sił ekspertów, a co za tym idzie na zbudowanie kompetencji w wymiarze 360, oraz na szybkie wypracowanie know-how oraz procesów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do połączenia agencji doszło na początku tego roku. Do adCookie przeszedł cały dział, łącznie z Katarzyną Sowicką, dyrektor operacyjną. Założyciel i prezes Content Solutions, Tomasz Mozyrko, zdecydował się realizować inne projekty. Wartością dodaną był udział Macieja Bielickiego, współtwórcy i CEO Lubię To – Linked by Isobar, w poszczególnych fazach konsolidacji. Ponadto Bielicki został doradcą zarządu w adCookie. 

Wartości nie da się przecenić

adCookie to nie miejsce, to ludzie, których kompetencje, doświadczenie i wiedza pomagają markom osiągać cele i rosnąć. Agencja mocno stawia na  partnerstwo i budowanie relacji z klientami, wychodząc z założenia, że taka praca przynosi dużo lepsze efekty. Przekłada się, to na zaufanie prestiżowych marek, które znalazły się w bogatym portfolio agencji. 

– Wyróżnienie od MMP to dodatkowy napęd do kolejnych, odważnych działań, takich jak stworzenie autorskiego modelu budowania strategii marketingowych, czy rozwoju narzędzi do optymalizacji konwersji testów A/B  i rozwiązań antyfraudowych. Z drugiej strony, jeszcze większą nagrodą jest zadowolenie klientów, widoczne w badaniu Kantara oraz w bieżącej współpracy – mówi CEO adCookie, Mateusz Sobieraj.

Zaufanie to najcenniejsza waluta

O sile agencji stanowią efekty, ale również opinia klientów. adCookie niezmiennie od kilku lat może pochwalić się bardzo dobrymi ocenami klientów w badaniu Kantara. Szczególnie wysokie noty agencja uzyskała za zadowolenie ze współpracy, obsługę, strategię oraz za wywiązywanie się z obietnic wskazanych w przetargach.  Dodatkowo adCookie zostało docenione za znajomość kategorii produktowych oraz ich sytuacji rynkowych. 

Do grona klientów adCookie należą m.in. Fitness World, Develia, BFF Banking Group, TwojeSoczewki, Mosquito, BNP Paribas, FFIL Śnieżka, Selena, CUK. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij