adCookie wyróżnione przez MMP za Pełne 360 stopni digital

Agencja digitalowa adCookie została kolejny raz wyróżniona w raporcie Agencje Marketing Services i Digital, przygotowanym przez Media Marketing Polska. Co doceniono? Spójność, kompetencje z zakresu 360 digital oraz wysokie noty zadowolonych klientów.
O autorze
1 min czytania 2020-10-13

Elastyczna transformacja oraz test umiejętności marketingowych, to 3 ostatnie kwartały w skrócie. W tle przejęcie i konsolidacja z Content Solutions, agencją content marketingową. Najlepszym podsumowaniem tego procesu jest wyróżnienie od Media Marketing Polska, które doceniło rozwój firmy w kategorii marketing services. Fuzja obu firm okazała się doskonałym sposobem na podwojenie sił ekspertów, a co za tym idzie na zbudowanie kompetencji w wymiarze 360, oraz na szybkie wypracowanie know-how oraz procesów.

Do połączenia agencji doszło na początku tego roku. Do adCookie przeszedł cały dział, łącznie z Katarzyną Sowicką, dyrektor operacyjną. Założyciel i prezes Content Solutions, Tomasz Mozyrko, zdecydował się realizować inne projekty. Wartością dodaną był udział Macieja Bielickiego, współtwórcy i CEO Lubię To – Linked by Isobar, w poszczególnych fazach konsolidacji. Ponadto Bielicki został doradcą zarządu w adCookie. 

Wartości nie da się przecenić

adCookie to nie miejsce, to ludzie, których kompetencje, doświadczenie i wiedza pomagają markom osiągać cele i rosnąć. Agencja mocno stawia na  partnerstwo i budowanie relacji z klientami, wychodząc z założenia, że taka praca przynosi dużo lepsze efekty. Przekłada się, to na zaufanie prestiżowych marek, które znalazły się w bogatym portfolio agencji. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wyróżnienie od MMP to dodatkowy napęd do kolejnych, odważnych działań, takich jak stworzenie autorskiego modelu budowania strategii marketingowych, czy rozwoju narzędzi do optymalizacji konwersji testów A/B  i rozwiązań antyfraudowych. Z drugiej strony, jeszcze większą nagrodą jest zadowolenie klientów, widoczne w badaniu Kantara oraz w bieżącej współpracy – mówi CEO adCookie, Mateusz Sobieraj.

Zaufanie to najcenniejsza waluta

Słuchaj podcastu NowyMarketing

O sile agencji stanowią efekty, ale również opinia klientów. adCookie niezmiennie od kilku lat może pochwalić się bardzo dobrymi ocenami klientów w badaniu Kantara. Szczególnie wysokie noty agencja uzyskała za zadowolenie ze współpracy, obsługę, strategię oraz za wywiązywanie się z obietnic wskazanych w przetargach.  Dodatkowo adCookie zostało docenione za znajomość kategorii produktowych oraz ich sytuacji rynkowych. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Do grona klientów adCookie należą m.in. Fitness World, Develia, BFF Banking Group, TwojeSoczewki, Mosquito, BNP Paribas, FFIL Śnieżka, Selena, CUK.