TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Naturalnie, jak u Ciebie, czyli nowa kampania FRoSTY

O autorze
1 min czytania 2020-10-13

8 października rozpoczęła się kampania FRoSTY „Naturalnie, jak u Ciebie”. Marka kontynuuje w niej swoją długofalową strategię, niezmiennie deklarując całkowitą otwartość przed konsumentami w kwestii składów produktów, natomiast głównym przekazem stał się domowy smak potraw osiągany dzięki tradycyjnym metodom gotowania.

– Jako FRoSTA, nieustannie działamy zgodnie z polityką 100% naturalnego smaku, nasze składy są przejrzyste i wolne od dodatków do żywności. W kampanii „Naturalnie, jak u Ciebie” chcemy przekazać, że domowego smaku nie trzeba szukać daleko, bo na rynku istnieją już dania, które są przygotowywane w zgodzie z naturą i przyprawione tak, jak lubimy – mówi Aleksandra Wysocka, marketing director Poland & CEE FRoSTA.

W najnowszych spotach, uwagę zwracają przede wszystkim smakowite, domowe potrawy, które stworzone są na bazie produktów FRoSTY: mrożonych dań gotowych oraz produktów rybnych.

Filmy emitowane będą w telewizji, internecie, a także radiu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Użyta w kreacji grafika oraz kolorystyka będzie wykorzystywana w komunikacji w mediach społecznościowych, a także w reklamach online w aplikacjach oraz gazetkach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za produkcję kampanii odpowiada agencja Wynken Blynken & Nod oraz dom produkcyjny Markenfilm Hamburg, zaś za zakup mediów – Zenith Optimedia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Te same kreacje pojawią się także w telewizji i Internecie w Niemczech, Rumunii i na Węgrzech.