8 października rozpoczęła się kampania FRoSTY „Naturalnie, jak u Ciebie”. Marka kontynuuje w niej swoją długofalową strategię, niezmiennie deklarując całkowitą otwartość przed konsumentami w kwestii składów produktów, natomiast głównym przekazem stał się domowy smak potraw osiągany dzięki tradycyjnym metodom gotowania.
– Jako FRoSTA, nieustannie działamy zgodnie z polityką 100% naturalnego smaku, nasze składy są przejrzyste i wolne od dodatków do żywności. W kampanii „Naturalnie, jak u Ciebie” chcemy przekazać, że domowego smaku nie trzeba szukać daleko, bo na rynku istnieją już dania, które są przygotowywane w zgodzie z naturą i przyprawione tak, jak lubimy – mówi Aleksandra Wysocka, marketing director Poland & CEE FRoSTA.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W najnowszych spotach, uwagę zwracają przede wszystkim smakowite, domowe potrawy, które stworzone są na bazie produktów FRoSTY: mrożonych dań gotowych oraz produktów rybnych.
Filmy emitowane będą w telewizji, internecie, a także radiu.
Użyta w kreacji grafika oraz kolorystyka będzie wykorzystywana w komunikacji w mediach społecznościowych, a także w reklamach online w aplikacjach oraz gazetkach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za produkcję kampanii odpowiada agencja Wynken Blynken & Nod oraz dom produkcyjny Markenfilm Hamburg, zaś za zakup mediów – Zenith Optimedia.
Te same kreacje pojawią się także w telewizji i Internecie w Niemczech, Rumunii i na Węgrzech.