Do zadań Hand Made należy opracowywanie strategii oraz przygotowywanie kreacji dla marki Volkswagen w kanałach ATL (m.in. telewizja), BTL, a ponadto obsługa salonów sprzedaży na obszarze kraju, realizacja projektów skierowanych do klientów flotowych i projektów związanych z usługami posprzedażowymi (VW After Sales).
„Agencja Hand Made zaprezentowała podczas przetargu świeże podejście strategiczno-kreatywne, wykazując się jednocześnie dużą dojrzałością i zrozumieniem charakterystycznego „języka komunikacji” Volkswagena” – podsumował Wojciech Tomaszkiewicz, Dyrektor Marki Volkswagen.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Hand Made rozpoczęła pracę z marką z początkiem roku 2014.