Wydarzenie, które jest zawsze aktualne – rusza nowa odsłona kampanii Dzień na U

15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, Fundacja Rak’n’Roll we współpracy z Avon Kontra Rak Piersi ruszyła z kolejną edycją kampanii Dzień na U, która zachęca kobiety do regularnych badań, nawet w czasach pandemii.
O autorze
1 min czytania 2020-10-16

Tegoroczna kampania nawiązuje do odwoływanych z powodu globalnej pandemii koncertów i wydarzeń kulturalnych. Fundacja Rak’n’Roll i Avon Kontra Rak Piersi w działaniach promocyjnych przekonują, że mimo wielu skasowanych eventów w 2020 roku, jest jedno wydarzenie, którego nie warto usuwać z kalendarza.

To „Dzień na U” – czas, którego potrzebuje każda kobieta, by wykonać profilaktyczne badanie USG piersi. Akcja uświadamia kobietom, że troska o zdrowie to coś, z czego nie warto rezygnować i przekładać na później.

Kampanię rozpoczęły działania teaserowe w social mediach z udziałem gwiazd: Aleksandry Hamkało, Joanny Jabłczyńskiej, Idy Nowakowskiej, Ani Markowskiej i Barbary Wrońskiej. Z pomocą ambasadorek należących do świata teatru, kina, muzyki czy telewizji, organizatorzy akcji w formie grafik stylizowanych na eventowe banery zapraszają na „wciąż aktualne” oraz „najważniejsze wydarzenie roku”, za którym kryje się właśnie „Dzień na U”.  Powstało również dedykowane wydarzenie na Facebooku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ponadto, w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi dofinansował 3300 badań USG piersi w placówkach na terenie całego kraju. Można z nich skorzystać w 90 Gabinetach USG z Różową Wstążką, zlokalizowanych w całej Polsce. Na stronie dziennau.pl można znaleźć adresy wszystkich placówek biorących udział w akcji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za strategię, koncept kreatywny kampanii oraz grafiki odpowiada agencja DDB Warszawa. Development strony dziennau.pl wykonało HappyEndians. Za komunikację PR oraz aktywacje z influencerami odpowiada Garden of Words. Kampanię wspiera również agencja influencer marketingu – Lettly. Partnerem medialnym akcji jest newonce. Zakup mediów do kampanii koordynuje PHD Media Direction.

PS

29 stycznia 2019 roku wystartowała akcja #Rakstar, której celem było spełnienie marzeń podopiecznych fundacji Rak’n’Roll. Uśmiech, radość i szczęście, pomimo raka – to główny cel, który postawił sobie pomysłodawca całego przedsięwzięcia – podróżnik i reporter Tomasz Michniewicz.

PS2

W październiku 2018 roku Rak’n’Roll wystartował z nową kampanią „Coś do nich mam!”, w ramach której zachęca kobiety do regularnego badania swoich piersi. By im to ułatwić, Fundacja stworzyła bota BOOBlabla, który umówi na dofinansowane badanie USG piersi w gabinetach w całej Polsce.

PS3

W kwietniu br. ruszyła kampania Rak’n’Roll pt. „Pijani życiem”. Otworzyła ją premiera teledysku nowego singla The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Hasło wyreżyserowanego przez Olgę Bołądź teledysku: „Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” miało zachęcać do przekazywania 1% podatku na Fundację.