Bolt Food wprowadza „najlepsze danie na świecie” – kosztuje złotówkę i przeznaczone jest dla 7 osób

Bolt Food wprowadza „najlepsze danie na świecie” – kosztuje złotówkę i przeznaczone jest dla 7 osób

Z okazji Światowego Dnia Żywności Bolt Food wprowadza do menu wybranych restauracji „najlepsze danie na świecie”. Nie trafi ono jednak do użytkownika aplikacji, który je zamówi, a do osoby, która go naprawdę potrzebuje. A konkretnie, aż do siedmiu osób – podopiecznych Banku Żywności w Warszawie.

„Najlepsze danie na świecie” można znaleźć w restauracjach dostępnych w kategorii Food For Change w aplikacji Bolt Food, u góry każdego menu. W opisie dania znajdują się szczegółowe informacje dotyczące akcji.

Mechanizm jest prosty – osoby, które chcą wesprzeć akcję – po wybraniu i dodaniu do koszyka potraw, które chcą zamówić – dodają także „najlepsze danie na świecie”, a do rachunku doliczana jest kwota 1 zł. Po dostarczeniu zamówienia do odbiorcy, Bolt Food przekaże ją do Banku Żywności SOS w Warszawie. Każda złotówka pozwoli przetransportować żywność, z której można przygotować aż 7 posiłków dla ubogich.

Każdą złotówkę przekazaną przez użytkowników Bolt Food, Bank Żywności SOS w Warszawie wykorzysta w swojej codziennej pracy – bezpłatnym pozyskiwaniu żywności oraz jej bezpłatnej dystrybucji do organizacji wspierających osoby potrzebujące. 

Dotychczas do akcji dołączyło ponad 25 warszawskich restauracji.

Bolt wcześniej wsparł Bank Żywności w Krakowie, udostępniając organizacji powierzchnię billboardu reklamowego na jednym z krakowskich muzeów. Reklama organizacji zachęcała do przekazania 1% podatku na rzecz walki z marnowaniem żywności, ubóstwem i niedożywieniem.

PS

Bolt zaskakuje po raz kolejny – firma postanowiła rozszerzyć pakiet benefitów pracowniczych o... urlop psacierzyński. Te osoby, które zdecydują się na adopcję zwierzaka ze schroniska, otrzymają 3 dni dodatkowego, płatnego urlopu.

PS2

Bolt Walk to najbardziej ekologiczny rodzaj transportu w aplikacji. Opcja dostępna była tylko 21 września do północy w wybranych polskich miastach. Zachęcenie użytkowników do spacerów to kolejny krok w staraniach platformy miejskiej mobilności, który ma na celu zmniejszenie emisji CO2 do atmosfery.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij