Vileda startuje z 5-tygodniową kampanią reklamową nowego odkurzacza JetClean

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Vileda startuje z 5-tygodniową kampanią reklamową nowego odkurzacza JetClean

„Dlaczego Vileda? Bo zabawa na bosaka jest najlepsza!” – tak rozpoczyna się najnowszy spot reklamowy pierwszego odkurzacza myjącego w ofercie marki Vileda. Kampania urządzenia rozpocznie się 19 października br. i potrwa aż 5 tygodni. Przez ten czas spot będzie emitowany w pasmach tematycznych TVP.

Oprócz promocji w telewizji, prowadzone będą także działania internetowe, skierowane do odbiorców zdigitalizowanych. Nie zabraknie także wsparcia komunikacyjnego na kanale YouTube i na Facebooku oraz działań PR i w punktach sprzedaży.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij