TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jacek Sasin jako waluta – InPost zażartował z polityka, promując swoje usługi

Jacek Sasin jako waluta – InPost zażartował z polityka, promując swoje usługi
InPost postanowił zareklamować swoje usługi w iście niekonwencjonalny sposób – prześmiewczo przyjął „sasina” jako walutę, odwołując się tym samym do wpadki wicepremiera Jacka Sasina, który wydał 70 mln złotych na tzw. wybory kopertowe.
O autorze
1 min czytania 2020-10-19

Wygląda na to, że jeszcze trochę czasu minie, zanim internauci na dobre zapomną o majowych „wyborach, które się nie odbyły”, a na które wicepremier Jacek Sasin wydał 70 mln złotych. Do głośnej afery z udziałem polityka odwoływano się już w niedawnej social mediowej akcji pod hasłem #ZTwoichPodatków, w ramach której internauci wyśmiali akcję Ministerstwa Finansów i wypunktowali największe wpadki związane z politykami PiS.

Teraz InPost postanowił zażartować z wicepremiera, jednocześnie promując swoje usługi. Firma opublikowała w mediach społecznościowych grafikę z nietypową wyceną paczki – nietypową, bowiem jako walutę przyjęto „sasina”, który wynosi wspomniane 70 mln złotych.

Zdjęcie natomiast okraszono nietypowym podpisem – „Z kodem lekkapaczka na www.SzybkieNadania.pl nadasz już od 9.99 zł., więc musielibyście nadać 7 007 007 takich paczek, żeby zapłacić tyle ile… Saaami wiecie co”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niestety zdjęcie zostało już usunięte z facebookowego profilu InPost. W odpowiedzi na nasze pytanie, dlaczego firma zdecydowała się na taki krok, Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy InPost powiedził: „Obsługująca nas agencja marketingowa wykazała się zbyt duża inwencją. Reakcje na post ewoluowały w kierunku, którego sobie nie życzyliśmy. W konsekwencji post został usunięty”.

zdjęcie główne: twitter.com/ZbigniewHoldys

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

InPost już od jakiegoś czasu w ciekawy sposób prowadzi swoje media społecznościowe. Ostatnio serca internautów podbiła grafika odwołująca się do popularnych w internecie memów.