– Jesteśmy w zupełnie innej rzeczywistości niż jeszcze kilka miesięcy temu, a relacje stają się kluczowe. Dlatego skorzystaliśmy z platformy Prowly, ponieważ chcemy być jeszcze bliżej dziennikarzy i jeszcze skuteczniej odpowiadać na ich potrzeby, efektywniej mierzyć PR i dopasowywać narzędzia do obecnej sytuacji. Biuro w wersji online było rozwiązaniem skrojonym właśnie na nasze potrzeby – powiedziała PR managerka marki FOREO Sweden, Justyna Majka.
W biurze prasowym FOREO Sweden znajdują się m.in. informacje na temat zaawansowanych technologicznie urządzeń marki, takich jak UFO, LUNA czy BEAR, a także najnowsze informacje prasowe, akcje, kampanie oraz inicjatywy realizowane przez firmę.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024