TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rekrutacja do Ruchu Oporu – kampania wspierająca premierę Watch Dogs: Legion

Watch Dogs: Legion to trzecia odsłona popularnej serii gier wydawanej przez Ubisoft. Agencja albo albo, w ramach lokalnego wsparcia premiery tytułu, przygotowała interaktywną kampanię rekrutacyjną powiązaną z fabułą gry.
O autorze
1 min czytania 2020-10-21

Akcja najnowszej odsłony Watch Dogs została przeniesiona do postbrexitowego, dystopijnego Londynu. Gracze ponownie będą mogli stać się częścią organizacji hakerskiej DedSec. Watch Dogs: Legion zaskoczy graczy innowacyjną mechaniką, która umożliwi zrekrutowanie dowolnej postaci spotkanej w świecie gry, tak aby toczyć nią swoją rozgrywkę.

Dla podkreślenia tego elementu gry, powstała lokalna aktywacja umożliwiająca spotkanie z Winstonem, rekruterem organizacji DedSec. Do realizacji kampanii wyprodukowano ponad 40 filmów, które oddają panujący w grze klimat oraz umożliwią przejście rozmowy rekrutacyjnej do ruchu oporu. Aktywacja promowana jest w social mediach, najpopularniejszym serwisie z ogłoszeniami o pracę, a mechanizm rozmowy w oparciu o content video został osadzony w ramach Messengera.

Premiera gry będzie miała miejsce 29 października. Realizowana aktywacja w formie rekrutacji do Ruchu Oporu, w ramach której do zdobycia są m.in. konsola Xbox Series X oraz gry Watch Dogs: Legion w Złotej Edycji, potrwa do połowy listopada.

Za realizację działań z ramienia agencji odpowiada Agnieszka Czarnecka, digital account manager, Piotr Więcław, creative project manager i Miłosz Jacyna, head of social media & content.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj